ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

گوگل برای مقابله با ChatGPT سرویس هوش مصنوعی «بارد» (Bard) را معرفی کرد

  • کد خبر: ۱۴۹۲۷۲
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
گوگل برای مقابله با ChatGPT سرویس هوش مصنوعی «بارد» (Bard) را معرفی کرد
ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، روز گذشته در یک پست وبلاگی از «براد» (Bard)، سرویس هوش مصنوعی مکالمه آزمایشی، رونمایی کرد که با LaMDA (مدل زبانی برای کاربردهای مکالمه‌) پشتیبانی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - گوگل از سرویس هوش مصنوعی (AI) جدید خود، "Bard"، رونمایی کرده است تا با ChatGPT شرکت OpenAI رقابت کند. ChatGPT در هفته‌های گذشته غوغایی در عرصه هوش مصنوعی به پا کرده است.

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل، روز دوشنبه در یک پست وبلاگی گفت: Bard یک "سرویس هوش مصنوعی آزمایشی مکالمه‌محور" است که توسط مدل زبانی «LaMDA» پشتیبانی می‌شود.

هدف این ابزار ترکیب عمق دانش جهان با قدرت، هوش و خلاقیت مدل‌های بزرگ زبان ما معرفی شده است که از داده‌های وب برای ارائه پاسخ‌های تازه و با کیفیت استفاده می‌کند. «بارد» می‌تواند خروجی خلاقیت و سکوی پرتاب کنجکاوی باشد و برای مثال به شما کمک کند تا اکتشافات جدید تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا را برای یک کودک ۹ ساله توضیح دهید، یا در مورد بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال بیشتر بدانید. پیچای این سرویس را تمرینی برای تقویت مهارت‌های ما توصیف کرده است.

«بارد» از اطلاعات وب استفاده می‌کند، و مانند ChatGPT، به قدرت محاسباتی زیادی نیاز دارد، بنابراین نسخه اولیه این سرویس با مدل سبک LaMDA عرضه می‌شود. این مدل کوچک به قدرت محاسباتی بسیار کمتری نیاز دارد تا کاربران بیشتری را مقیاس‌بندی کند و در نتیجه بازخورد بیشتری دریافت کند.


در ادامه حتما بخوانید

همه چیز درباره هوش مصنوعی چت بات ChatGPT + آموزش استفاده

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->