اعتبارات قطره‌چکانی، زخم‌های بخش درمانی مشهد را التیام نمی‌دهد | بودجه پروژه‌های بیمارستانی امسال فقط ۲۴۰ میلیارد تومان صید پرنده‌های شکاری در خراسان رضوی برای پول‌های عربی جاده‌های جنوبی خراسان رضوی بارانی و لغزنده است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) بارش باران در ۱۰ ایستگاه هواشناسی سیستان و بلوچستان رکورد شکست (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) زلزله شدید، جنوب ژاپن را لرزاند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار برای ۱۱ استان کشور (۲۹ فروردین) آیا از نشانه‌های هک شدن گوشی تلفن همراه خبر دارید؟ دعوا و جنجال بر سر فشار آب، به قتل پیرمرد ۶۰ ساله منجر شد تغییر شغل نیمی از پزشکان عمومی در ایران! وام ازدواج؛ تدبیر قانون برای حمایت از نهاد خانواده محکومیت ۴۹ میلیاردی برای عرضه کننده برنج تقلبی در مشهد افراد ناشناس به کارشناسان اورژانس اهواز حمله کردند (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) چگونه عروس هلندی را در هر سنی دستی کنیم؟ + عکس متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد به دام افتاد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) خراسان رضوی، رتبه دوم چندقلوزایی کشور در سال ۱۴۰۲ نحوه مشاهده و دریافت فیش حقوقی بازنشستگان بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در نقاط مختلف کشور (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تعرفه خدمات پزشکی قانونی سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات آیا کبودی بی دلیل بدن خطرناک است؟
سرخط خبرها

۱۰ هزار شتر استرالیایی به کام مرگ می‌روند

  • کد خبر: ۱۴۹۳۸
  • ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
۱۰ هزار شتر استرالیایی به کام مرگ می‌روند
همزمان با خشکسالی و آتش‌سوزی گسترده در استرالیا، کار معدوم سازی ۱۰ هزار شتر وحشی تشنه در ایالت "استرالیای جنوبی" از امروز آغاز شد.

به گزارش شهرآرا نیوز، به نقل از رسانه‌های استرالیا، در مناطقی از شمال غربی این ایالت استرالیا کار معدوم سازی شترها به علت نبود آب در این منطقه آغاز شده است. کار کشتن این شترها از امروز چهارشنبه شروع شده و انتظار می‌رود که پنج روز به طول انجامد.

در حدود ۱۰هزار  شتر تشنه در مناطقی از استرالیا در جست وجوی آب که گفته می‌شود مردم را در معرض خطر قرار داده‌اند.

این اقدام مورد حمایت اداره آب و محیط استرالیای جنوبی قرار دارد . این اداره می‌گوید که این شترهای تشنه در جستجوی آب جان مردم منطقه را به مخاطره می اندازند.

مقامات این منطقه استرالیا می‌گویند که اسب‌ها و الاغ‌های وحشی از طریق بالگرد توسط تیراندازان حرفه‌ای هدف اصابت گلوله قرار می‌گیرند . این مقامات تاکید می‌کنند که شترها نیز با خوردن مواد غذایی بر جوامع محلی فشار وارد می‌کنند و در وضعیت خشکسالی فعلی گله‌های شتر جان مردم را تهدید می کند.

اداره آب می‌گوید که زمین‌دارها در گذشته شترها را جمع‌آوری می‌کردند و می‌فروختند اما اکنون تعداد آنها زیاد شده و حدود ۱۰ هزار شتر به منابع آبی هجوم برده‌اند و این موجب خسارت زیادی به زیرساخت‌ها شده و خطراتی را متوجه خانواده‌ها کرده است.

جنوب استرالیا نیز همانند سایر مناطق این کشورها از هفته‌ها پیش با افزایش دمای هوا مواجه شده است .در این ایالت نیز همانند ایالت مجاور آن "نیو ساوت ولز" خشکی و گرما موجب آتش سوزی علفزارها شده است. منطقه APY مکانی دورافتاده در جنوب استرالیا است که تنها در حدود ۲ هزار ۳۰۰ نفر سکنه دارد.

برآورد می‌شود که بیش از یک میلیون نفر شتر در استرالیا زیست می‌کنند و جمعیت آنها به سرعت رو به افزایش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->