آنونس رسمی فیلم «مست عشق» رونمایی شد + فیلم تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر معظم انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

ویدئو | نظرات مخاطبان مشهدی درخصوص فیلم "یادگار جنوب" | متوسط رو به پایین!

  • کد خبر: ۱۴۹۴۵۳
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
ویدئو | نظرات مخاطبان مشهدی درخصوص فیلم
مخاطبان مشهدی در روز دوم بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهدمقدس در ۶ پردیس سینمایی به تماشای ۵ اثر نشستند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز دوم بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهدمقدس مخاطبان مشهدی در ۶ پردیس سینمایی نظاره‌گر ۵ اثر بودند.

در پردیس سینمایی هویزه که بزرگترین پردیس سینمایی مشهدمقدس است، ۲ فیلم سینمایی "سرهنگ ثریا" و "یادگار جنوب" در ۴ سانس برای مردم و اصحاب رسانه به نمایش درآمد.

فیلم سینمایی "یادگار جنوب" با کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری و با تهیه‌کنندگی مجتبی رشوند ساخته شده و موسیقی این اثر نیز برعهده بامداد افشار بوده است.

وحید رهبانی، الناز شاکردوست، پژمان جمشیدی، مسعود کرامتی، ساناز سعیدی، سحر دولتشاهی و صابر ابر از جمله بازیگران فیلم سینمایی "یادگار جنوب" هستند.

مخاطبان مشهدی در پردیس سینمایی هویزه، پس از تماشای "یادگار جنوب" نظرات متفاوتی نسبت به این فیلم داشتند.

یکی از مخاطبان موضوع فیلم را با توجه به نام و پوسترش، غیرقابل پیش بینی دانست و گفت: برخلاف تصورات این فیلم درخصوص مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس نبود اما در مجموع از هیجان خوبی برخوردار بود.

تماشاگر دیگری فیلم "یادگار جنوب" را فاقد موضوع، محتوای مناسب و جاذبه برای مخاطبین دانست.

برخی دیگر از افرادی که فیلم را دیده بودند آن را فیلمی با ریتم کند، فاقد پیوستگی و دارای کیفیتی متوسط رو به پایین دانستند؛ همچنین یک مخاطب نیز علاوه بر انتقاد به بازی ضعیف بازیگر نقش اصلی فیلم، حضور الناز شاکردوست در "یادگار جنوب" را تنها برای جذب مخاطب قلمداد کرد.

یک بیننده فیلم نیز این اثر را بسیار خوب و باکیفیت ارزیابی کرد و گفت: چند سالی بود که جشنواره بین‌المللی فیلم فجر چنین اثر با کیفیتی را به خود ندیده بود.

گفتنی است بیستمین جشنواره فیلم فجر مشهدمقدس تا ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ در ۶ پردیس سینمایی این کلانشهر، ادامه خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->