۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد کشف شد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد مرگبار تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حقوق معوق معلمان خرید خدماتی و حق التدریس در اسرع وقت پرداخت شود پلیس راهور فراجا: تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم کشف بیش از ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲ | ۷۵ درصد کشفیات مواد مخدر در شرق کشور صورت گرفت محدودیت‌های ترافیکی کنکور سراسری ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری توسط پلیس فتا افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد «قلیان اکسیژن» طرح مطالعاتی وزارت بهداشت است | افزایش ۵۰ درصدی مصرف قلیان در ۷ سال بی‌خوابی، خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را افزایش می‌دهد دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو صادر شد برای خود و دیگران خودسرانه دارو تجویز نکنیم! تشخیص بموقع اوتیسم، در پیشرفت مهارت‌های ارتباطی و کلامی کودکان تاثیر بسزایی دارد معاینات پزشکی کارکنان آشپزخانه مرکزی خراسان رضوی در ایام حج عمره آغاز شد عطاری فقط می‌تواند گیاهان دارویی مجاز را عرضه کند | برخورد با عطاری‌هایی که فرآورده دارویی بفروشند اهدای عضو در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پادشاه فصل‌ها پاییز؟ جدی می‌فرمایید؟ راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر
سرخط خبرها
اتوبوس‌ها وارونه می‌میرند

بررسی ۶ حادثه واژگونی اتوبوس که ۴۱ کشته در پی داشته است

  • کد خبر: ۱۴۹۴۷
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
بررسی ۶ حادثه واژگونی اتوبوس که ۴۱ کشته در پی داشته است
این حوادث به علت تکرار زیاد، همیشه در حاشیه بوده و هیچ هشتکی در فضای مجازی به یاد کشته شدگان داغ نشد.
محمد جواد ابوعطا| از روز‌های ابتدایی دی‌ماه پرحادثه تا همین دیروز یعنی بیست‌و‌پنجم دی‌ماه، ۶ اتوبوس در محور‌های مختلف کشور دچار حادثه و ۴۱ مسافر در این حوادث کشته شدند.

۶ تراژدی در ۲۰ روز
پس از حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سوادکوه که منجر به کشته شدن ۱۹ مسافر و یک جنین شد، تا دیروز که اتوبوس مشهد به بندرعباس در استان کرمان دچار واژگونی شد و متأسفانه ۷ سرنشین آن کشته شدند، حادثه مشابهی رخ نداد. اما پیش از آن ۴ حادثه دیگر رخ داد که از قضا ۲ اتوبوس از تهران و یزد در راه مشهد بودند، ولی به مقصد نرسیدند.
حوادث دیگری نیز در تبریز و تهران رخ داد و ۲ اتوبوس دیگر دچار حادثه شدند، متأسفانه در مجموع ۶ حادثه برای اتوبوس‌های مسافربری ۴۱ نفر کشته و ۱۲۴ نفر مصدوم شدند. بیشترین علت حادثه بی‌توجهی رانندگان و نقص فنی بوده که به واژگونی ۵ دستگاه اتوبوس منجر شده است. اتوبوس ششم نیز با یک تریلی برخورد می‌کند.
این درحالی است که بار‌ها مسئولان حوزه حمل و نقل از آموزش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین رصد کامل این رانندگان و خودورهایشان خبر می‌دهند.

ماجرای سرعت غیر مطمئن
تازه‌ترین حادثه برای اتوبوس‌های مسافربری بامداد چهارشنبه در محور کرمان به بردسیر رخ داد. جایی که یک اتوبوس مسافربری از مشهد به مقصد بندرعباس در حرکت بود و به علت لغزندگی جاده ناشی از بارش برف و باران و همچنین تخطی راننده از سرعت مطمئنه، اتوبوس واژگون شد و ۷ مسافر آن جان باختند و ۳۱ نفر نیز مصدوم شدند. در میان مسافران این اتوبوس تعدادی مشهدی و خراسانی نیز حضور داشتند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->