آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس سریال «سووشون» آماده توزیع در شبکه خانگی بازیگران سریال «هشت پا» معرفی شدند کنسرت بی‌کلام «نوای آفتاب» روی صحنه + جزئیات فقدان چشم‌انداز، حلقه مفقوده جشنواره‌های هنری «مست عشق» سینمای ایران را هوشیار خواهد کرد؟ «آپولو» از آمریکا جایزه گرفت حامد بهداد و سحر دولتشاهی با «مفت بر» در راه سینما انتشار فیلم سینمایی «همسر» ویژه نابینایان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ مروری بر جدیدترین سریال‌های تلویزیون پربازدیدترین شبکه تلویزیون در ماه نخست سال ۱۴۰۳ معرفی شد نماهنگ جدید ابوذر روحی رونمایی می شود
سرخط خبرها

نظر مخاطبان مشهدی درباره عطرآلود + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۵۰۵
  • ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
نظر مخاطبان مشهدی درباره عطرآلود + فیلم
به نظر می‌رسد کارگردان دنبال پررنگ کردن جنبه دراماتیک اثر بود اما نتیجه این تصمیم به کندی ریتم عطرآلود انجامید.

به گزارش شهرآرانیوز،امروز فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌‌دوست در جشنواره فیلم فجر مشهد روی پرده رفت اما به نظر می‌رسد نتوانسته نظرات مثبتی دریافت کند.

یکی از بینندگان فیلم عطرآلود با بیان اینکه نسبت به فیلم احساس خوبی داشتم اما می‌توانست اثر بهتری باشد، اظهار کرد: البته بین همه این‌ها موسیقی فیلم جذاب بود و حتی می‌تواند نازمد دریافت جایزه نیز باشد.
 
وی اضافه کرد: با این حال تصور می‌کنم این فیلم یک اثر معمولی به حساب می‌آید و نمی‌تواند خیلی به جایزه فکر کند.
 
یکی دیگر از بینندگان عطرآلود با بیان اینکه این فیلم اثر ضعیفی بود و بازیگران نیز ارائه خوبی نداشتند، عنوان کرد: باید توجه داشت هادی مقدم‌دوست یک کارگردان سریال‌ساز است و نتوانست کار خوبی ارائه دهد.

وی ادامه داد: انتظار من بیش از این‌ها بود و با توجه به آثار پیشین کارگردان، تصور می‌کردم با فیلم جذاب‌تری روبه‌رو باشم.

بیننده دیگری هم از ریتم کند فیلم گلایه داشت و گفت: البته فیلم‌برداری اثر فوق‌العاده بود و دکوپاژ عالی داشت اما به نظر می‌رسد فیلمنامه آن بی‌اشکال نبوده باشد.


بیشتر بخوانید:

گفت‌وگو با هادی مقدم دوست، کارگردان فیلم «عطرآلود» | کاش آثار آن‌قدر قوی باشد که داوری را سخت کند


 

این موضوعی است که یکی دیگر از بینندگان عطرآلود نیز به آن اشاره کرد و افزود: برخی جاها فیلم پرش‌های بی‌موقع داشت و روایت آن از کندی رنج می‌برد.

وی تصریح کرد: به نظر می‌رسد کارگردان دنبال پررنگ کردن جنبه دراماتیک اثر بود اما نتیجه این تصمیم به کندی ریتم عطرآلود انجامید. بازی مصطفی زمانی نیز بازی خوبی بود؛ با اینکه می‌توانست بهتر از این‌ها باشد.

یکی دیگر از بینندگان این فیلم نیز بیان کرد: عطرآلود در رده آثار متوسط رو به خوب دسته‌بندی می‌شود اما به عقیده من نمی‌تواند مدعی کسب جوایز باشد. فیلنامه نیز در برخی بخش‌ها با اشکالاتی همراه بود.

در این فیلم مصطفی زمانی و هدی زین‌العابدین به ایفای نقش می‌پردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->