«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

ویژگی‌های جدید و بهبودیافته سرویس ترجمه گوگل معرفی شد

  • کد خبر: ۱۴۹۵۵۵
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
ویژگی‌های جدید و بهبودیافته سرویس ترجمه گوگل معرفی شد
گوگل در رویداد Live from Paris که دیروز برگزار شد، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید برای سرویس ترجمه‌اش معرفی کرد؛ ازجمله جستجوی متنی بهبودیافته، برنامه بازطراحی شده iOS و ترجمه یکپارچه واقعیت افزوده از طریق گوگل لنز.

به گزارش شهرآرانیوز - گوگل در رویداد روز گذشته خود اعلام کرد ترجمه‌های متنی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و اسپانیایی بهبود پیدا کرده‌اند و اکنون کلمات و عباراتی که چندین معنی مختلف دارند، براساس بافت متن ترجمه می‌شوند. گوگل با معرفی این بهبود تلاش دارد تا اطمینان پیدا کند که کاربران با ترجمه‌ای طبیعی و روان‌تر مواجه خواهند شد.

غول فناوری همچنین اعلام کرد که این بروزرسانی در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد و در ماه‌های آینده از زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

نسخه جدید گوگل ترنسلیت برای iOS

سال گذشته، این شرکت برنامه گوگل ترنسلیت (Google Translate) اندروید را با طراحی جدیدی که از زبان طراحی «Material You» پیروی می‌کرد، بروزرسانی کرد. اکنون ویژگی‌های جدید و یک رابط کاربری تازه را به نسخه iOS آن آورده است. نسخه بروز شده این برنامه اکنون دارای یک دکمه میکروفون بزرگ در قسمت پایین خود است تا کاربران بتوانند راحت‌تر متن خود را از طریق صدا به برنامه ارائه کنند.

همچنین برنامه iOS اکنون به یک فونت پویای جدید مجهز شده که باعث می‌شود ترجمه‌ها خواناتر شوند. علاوه بر این، طراحی مجدد این برنامه انتخاب زبان‌ها را برای کاربران بسیار آسان‌تر کرده است. در نهایت، برنامه بازطراحی شده اکنون از حرکاتی مانند کشیدن انگشت به سمت پایین برای دسترسی به ترجمه‌های قبلی پشتیبانی می‌کند.

در سپتامبر گذشته، گوگل قابلیت ترجمه جدیدی را به نمایش گذاشت که متن ترجمه شده در دنیای واقعی را به‌صورت یکپارچه با تصویر پس‌زمینه ترکیب می‌کرد. اکنون گوگل این قابلیت را در دسترس گوشی‌های موبایل نیز قرار داده که البته برای تجربه آن، دستگاه شما باید حداقل ۶ گیگابایت رم داشته باشد.

منبع: دیجیاتو


در ادامه حتما بخوانید

معرفی چند ویژگی جدید و جذاب «گوگل مپس» که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند

قابلیت‌های جدید «گوگل لنز» (Google Lens) رونمایی شد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->