تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند
سرخط خبرها

ارسال محموله امدادی خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان

  • کد خبر: ۱۵۰۰۵
  • ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
ارسال محموله امدادی خراسان رضوی به سیستان و بلوچستان
نخستین محموله امدادی خراسان رضوی با هماهنگی سازمان امداد و نجات به همراه ۱۵ گروه عملیاتی به مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: صبح امروز ۲۶ دی ماه تعداد ۱۵ گروه امدادی شامل ۷۲ نفر توسط ۹ خودروی امدادی از مشهد به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

سید مجتبی احمدی افزود: این محموله شامل هزار و ۹۷۵ شعله والور با ارزش تقریبی یک میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال صبح امروز با یک دستگاه تریلی و یک دستگاه خودرو کامیون به سیستان و بلوچستان ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۷۶۰ بسته غذایی به ارزش یک میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال به مناطق حادثه دیده در جنوب شرق کشور ارسال شد.
بسته‌های ارسالی حاوی کنسروجات، خرمای خشک، کشمش، بیسکویت و آب معدنی است.

وی گفت: در پی وقوع سیل در سیستان و بلوچستان و شدت یافتن طغیان رودخانه‌های فصلی که باعث زیرآب رفتن بسیاری از شهرستان‌های آن استان به خصوص در جنوب شد، بسیاری از هموطنان ناچار به خروج از منازل مسکونی خود و زندگی در اردوگاه‌های اسکان اضطراری شده‌اند.

احمدی به فراخوان کمک جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: به منظور تامین نیاز‌های مردم آسیب‌دیده از سیل در سیستان و بلوچستان در نظر داریم نسبت به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران، سازمان‌های مرتبط و مردم نوعدوست برای هموطنان‌ در سیستان و بلوچستان اقدام نماییم.
وی افزود: هموطنان نوعدوست در سراسر کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق کد دستوری #۵۴*۱۱۲* واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: شهروندان خراسانی هم برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق حساب شماره ٩٩٩٩٩ جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک‌های کشور و یا شماره کارت‌های ۶١٠۴٣٣٧٩٩٩٩٩٩٩٩۶ نزد بانک ملت و ۵٨٩۴۶٣١٨۵٠٢۵٩٧٣٠ نزد بانک رفاه کارگران واریز کنید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->