معرفی انیمیشن | بنیامین
  • کد مطالب: ۱۵۰۵۱۰
  • /
  • ۰۷ فروردين‌ماه ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۹

معرفی انیمیشن | بنیامین

اگر انیمیشن بنیامین را تا امروز در سینماهای کشور یا شبکه‌ی نمایش خانگی ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در تعطیلات نوروز با خانواده‌ی خود به تماشای آن بنشینید.

سعید جلائیان - اگر انیمیشن بنیامین را تا امروز در سینماهای کشور یا شبکه‌ی نمایش خانگی ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم در تعطیلات نوروز با خانواده‌ی خود به تماشای آن بنشینید.

بنیامین در سال ۱۳۹۷ به کارگردانی محسن عنایتی و به همت گروه پویانمایی ندای موعود تهیه شده است. بنیامین آبان ۱۳۹۸ در سینماهای کشور اکران شد و توانست بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بفروشد.

این انیمیشن که هنرمندانی همچون مرحوم چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری و مریم شیرزاد در آن صداپیشگی می‌کنند داستان به بردگی گرفته شدن مردم مصر از سوی فرعون را به تصویر می‌کشد.

در این انیمشین جذاب، آشر، دوست صمیمی و البته خرابکار بنیامین، زمینه‌ساز دستگیری مادر دوست خود می‌شود. بنیامین که برای آزادی مادرش از زندان‌های فرعون حاضر است دست به هر کاری بزند، با پیرمردی دانا مشورت می‌کند.

پیرمرد به بنیامین پیشنهاد می‌کند با پیدا کردن یک شیء با ارزش و تحویل آن به مأموران فرعون، زمینه‌ساز آزادی مادرش شود. نصیحت پیرمرد، بنیامین و آشر را راهی سفری خطرناک به سوی یک معدن سنگ می‌کند.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.