٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳) ویدئو| جزئیات پرونده زمین خواری به ارزش ۳ هزار میلیارد تومان در آستارا واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد ظرفیت قطار‌های منتهی به مشهد در شب‌های قدر افزایش می‌یابد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) کاهش ۸ درصدی تردد خودرو‌ها در ورودی‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) اولین واکنش فرزند آیت الله علم الهدی به شایعه مشارکت در یک هلدینگ گردشگری مه گرفتگی و غبار محلی در جاده‌های خراسان رضوی (۹ فروردین ۱۴۰۳) دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ورود ۳ سامانه بارشی به کشور طی هفته جاری

  • کد خبر: ۱۵۱۰۷
  • ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
ورود ۳ سامانه بارشی به کشور طی هفته جاری
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: این هفته سه سامانه بارشی در روز‌های شنبه، دوشنبه و آخر هفته وارد کشور می‌شود که در طول هفته موجب بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امین حسین نقشینه  افزود: امروز سامانه بارشی برای مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، شمال، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از مرکز کشور فعال خواهد بود و برای این مناطق بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز شدت بارش‌ها در مناطق غربی کشور در استان‌های لرستان، کهیگلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب آذربایجان غربی، نیمه غربی کردستان، شمال و شرق خوزستان و نقاطی از ایلام خواهد بود و، چون بارش‌ها بیشتر به شکل برف است از این موجب اختلال در تردد جاده‌ای می‌شود.

وی ادامه داد: فردا با ادامه فعالیت این سامانه در بیشتر نقاط کشور به جز سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش خواهیم داشت که بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود و در مناطق جنوبی گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه است.

نقشینه گفت: دوشنبه سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوب البرز، شمال شرق، شرق، شمال بارش برف و در جنوب و جنوب شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد که دوشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و سه‌شنبه فعالیت آن در شمال غرب، غرب، دامنه‌های البرز مرکزی، غرب دریای خزر و برخی نقاط از مرکز کشور خواهد بود، چهارشنبه گستره فعالیت این سامانه نیمه غربی و قسمت‌هایی از جنوب کشور را در بر می‌گیرد.

وی افزود: از روز دوشنبه تا آخر این هفته استقرار هوای سرد بر روی نیمه شمالی کشور و ماندگاری آن موجب کاهش نسبی دما در این مناطق می‌شود، از امشب و فردا غرب و دریای خزر و امروز شمال خلیج فارس مواج و متلاطم است و طی سه روز آینده شرق و جنوب کشور وزش باد شدید خواهد داشت.

 

تهران برفی می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: امروز تهران در برخی از ساعات باران و برف خواهد داشت که در ارتفاعات برف همراه با کولاک خواهد بود، پیش‌بینی می‌شود فردا بارش برف حتی در شهر تهران نیز ادامه یابد؛ هوا ابری و مه‌آلود خواهد شد، دوشنبه بارش‌های پراکنده و سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی ساعات بارش برف و باران خواهد داشت، کمینه دمای امروز در تهران ۲ درجه بالای صفر بود که بیشینه دمای امروز به ۶ درجه بالای صفر می‌رسد، اما فردا دو درجه سردتر می‌شود.

نقشینه گفت: بجنورد و مشهد با دمای ۶ درجه زیر صفر و بندرعباس ۲۳ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط کشور در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->