پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

معاون قضایی دادستان کل کشور: هیچ شرکتی در خراسان رضوی طی سال جاری ورشکست نشده است

  • کد خبر: ۱۵۱۲۱۲
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
معاون قضایی دادستان کل کشور: هیچ شرکتی در خراسان رضوی طی سال جاری ورشکست نشده است
معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه ما در جنگ اقتصادی قرار داریم. وقتی جنگ غیر اقتصادی باشد نحوه دفاع متفاوت است‌ گفت: اما جنگ اقتصادی همه امور را تحت الشعاع خود قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی جمادی، معاون قضایی دادستان کل کشور، امروز یک اسفند ماه در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی خراسان رضوی که در سالن همایش‌های نان مزرعه ناب مشهد با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هدف بنده از حضور در کنار شما این بود تا مشکلات شما را از نزدیک مشاهده کرده تا اگر قوه قضاییه قرار است کمک کند، مطابق با واقعیت باشد.

وی افزود: ما در جنگ اقتصادی قرار داریم. وقتی جنگ غیر اقتصادی باشد نحوه دفاع متفاوت است‌ اما جنگ اقتصادی همه امور را تحت الشعاع خود قرار می‌گیرد. شما صنعتگران فرمانده‌ها و رهبران جنگ اقتصادی هستید. علی‌رغم مشکلاتی که تا‌کنون وجود داشته صنعتگران به کار و تولید ادامه داده‌اند و این تلاش‌ها ستودنی است. امروزه یکی از معیارهایی که از آن در تمام دنیا به عنوان معیار رشد و ترقی یاد می‌شود، امنیت است.

او در ادامه گفت: امنیت ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و قضایی دارد. از امنیت قضایی به عنوان زیر ساخت یاد می‌شود و اگر امنیت قضایی وجود باشد در دیگر زمینه‌ها مشکلی نیست. اگر امنیت قضایی باشد امنیت سیاسی، فرهنگی و... نیز وجود دارد. اگر بخواهیم پیشگیری از جرم و جنایت پیشگیری را در دستور کار دهیم باید از امنیت یا امنیت پایدار صحبت کنیم. امنیت پایدار حاصل نخواهد شد مگر با تعامل در وظایفی که همه دستگاه‌ها بر عهده دارند.‌ پیشگیری از جرم مربوط به یک قوه نبوده و امری فرا قوه ای است و همه دستگاه‌ها در این زمینه تکلیف دارند.

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه باید به بحث امنیت به صورت کلی نگریسته شود، بیان کرد: نتیجه این ایجاد امنیت، اشتغال پایدار و نتیجه اشتغال پایدار  تولید واقعی و بیشتر است.

جمادی افزود: ما نخبگانی داریم که در سراسر دنیا سرآمد هستند. کمک به تولید، اشتغال و صنعتگران موجب می‌شود تا آینده کشور و جامعه ساخته شده و جلوی مهاجرت نخبگان گرفته شود.

وی افزود: ما به آموزش‌های ضمن خدمت در ارتباط به قضات نیاز داشته و صرف شعب کفایت نمی‌کند‌، بلکه باید قضات به صورت تخصصی نیز آموزش ببیند. امید است این تلفیق وجود داشته باشد.

جمادی درباره عملکرد دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: دادگستری استان در کشور نمونه است. همچنین ستاد استانی اقتصاد مقاومتی هم در زمینه بازدید از واحدهای تولیدی مقام اول در کشور را دارد. در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۰ هزار و۵۱۰ بازدید از واحدهای تولیدی در استان ثبت شده است و همچنین مشکل ۵۶۳ واحد تولیدی در سال جاری در استان رفع گردیده است.

وی افزود: در زمینه مکاتبات  خراسان رضوی بالاترین درخواست ثبت شده و بیشترین رسیدگی به این درخواست‌ها را داشته است. همچنین در استان در سال جاری ورشکستگی هیچ شرکتی ثبت نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->