نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

رضایت ساپینتو از مهاجمان فیکس و ذخیره استقلال

  • کد خبر: ۱۵۱۴۶۸
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
رضایت ساپینتو از مهاجمان فیکس و ذخیره استقلال
سرمربی پرتغالی استقلال مهاجمانی در اختیار دارد که از روند حرکتی آنها راضی است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی استقلال در حالی تیمش را برای بازی با ملوان آماده کرد که از عملکرد خط حمله تیمش بسیار راضی است، زیرا محمد محبی در کنار مهدی قائدی و ارسلان مطهری شرایط بسیار خوبی در تیم ایجاد کردند و به هماهنگی کامل رسیدند.

پیش از این صحبت از حضور پیمان بابایی در ترکیب خط حمله استقلال بود، زیرا این بازیکن که مدتی بیمار شد پس از بهبودی به تمرینات بازگشته و می‌تواند استقلال را همراهی کند، اما ساپینتو قصد دست زدن به ترکیب ایده آل فعلی اش را ندارد.

سرمربی استقلال معمولا از مطهری در خط حمله راضی است و دیگر مهاجمان استقلال را در نیمه دوم به میدان می‌فرستد و با اینکه ارسلان مطهری چند دیداری بود که گلزنی نکرد، اما سرمربی استقلال گزینه‌ای بهتر از وی را سراغ ندارد! او البته با گلی که به ملوان زد پاسخ اعتماد سرمربی پرتغالی تیمش را داد.

سجاد شهباززاده، آرمان رمضانی و پیمان بابایی دیگر مهاجمان استقلال هستند که با وجود شرایط نسبتا خوب، راهی در ترکیب استقلال ندارند و ذخیره مطهری هستند، زیرا او با وینگر‌های استقلال هماهنگ است. دیگر بازیکنان مورد تایید سرمربی تیم برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت نیستند و باید از روی نیمکت استقلال را همراهی کنند مگر اینکه هرکدام از این مهاجمان در ترکیب استقلال تغییراتی ایجاد کنند!

رمضانی هم که در بازی با ملوان به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود برای استقلال گلزنی کرد تا نشان دهد مهره مطمئنی روی نیمکت این تیم است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->