زاکانی: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به طور شفاف صحبت کرد | برگزاری جشن دهه کرامت در سراسر کشور صدور۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود مشهد در حوزه هوشمندسازی پیشرو است | مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد طبس، عضو دبیرخانه شهر‌های زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت
سرخط خبرها

افزایش ۶۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی مشهد

  • کد خبر: ۱۵۲۲۶
  • ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
  • ۱
افزایش ۶۰ درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی مشهد
رئیس اداره راهبری و نظارت بر مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد گفت: از چهارشنبه هفته گذشته ساعت کاری مراکز معاینه فنی تا ۸ شب تمدید و به مراکز هم اعلام شده است که تا آخرین نفری را که در صف حضور دارد، پذیرش کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، هدشی ادامه داد: این برنامه را ادامه می‌دهیم و بررسی هم می‌کنیم که اگر این نیاز وجود داشت، ساعت کاری را بازهم افزایش دهیم.
وی افزود: البته بر اساس بررسی‌های انجام شده طی روز‌های گذشته، آخرین پذیرش‌ها در مراکز همان ۸ شب بوده است، اما بازهم تاکید می‌کنیم اگر احساس شود که فشار مراجعات زیاد است، در ستاد معاینه فنی تصمیم گیری خواهد شد که ساعت کاری بازهم افزایش یابد.
هدشی با بیان این که پیش بینی می‌شود با تمدید یک هفته‌ای مهلت دریافت معاینه فنی از ازدحام خودرو‌ها در صف کاسته خواهد شد، تصریح کرد: باید دقت داشت که امکان افزایش دوباره ساعت کاری مراکز وجود دارد، اما اگر تجهیزات و دستگاه‌های موجود در مراکز معاینه فنی مدام تحت فشار قرار بگیرد ممکن است یک خط از خدمات دهی خارج شود و این تبعات بیشتری در پی خواهد داشت.
وی تصریح کرد: بنابراین سعی می‌شود که افزایش ساعت کاری به صورت متعادل لحاظ شود تا فشاری هم به تجهیزات مراکز معاینه فنی وارد نشود.
وی همچنین درباره آمار مراجعات به مراکز معاینه فنی طی روز‌های اخیر نیز گفت: متاسفانه این عادت وجود دارد که برخی اقدامات خود را به آخرین لحظات موکول می‌کنند؛ از روز ۱۴ دی ماه آمار به صورت روزانه رصد شد و طبق بررسی‌ها تا روز ۲۳ دی ماه تغییر محسوسی در آمار مراجعه نداشتیم، اما طی ۵ روز گذشته آمار مراجعات ۵۰ تا ۶۰ درصد نسبت به گذشته افزایش داشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلطانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۳
0
1
استاد بزرگوار، با عرض سلام: فرموده‌اید از 14 تا 23 دی افزایش مراجعه محسوس نبوده ... لطفا بفرمایید اطلاع رسانی به مردم چگونه و به چه نحوی بوده که بنده که هر روز اخبار تلویزیون را نگاه میکنم، در این زمینه چیزی نشنیده ام تا 30 دی که از طریق دوستانم متوجه شدم.
مدیر پایگاه باسلام.مخاطب گرامی گزارش این خبر در روزنامه 30 دی و 1 بهمن صفحه 3 کار شده است . میتوانید با مراجعه به سایت شهرآرا نیوز مطالعه کنید. روز خوش
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->