شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی
سرخط خبرها

کار راحت پرسپولیس و سخت استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای

  • کد خبر: ۱۵۲۵۲۲
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
کار راحت پرسپولیس و سخت استقلال برای گرفتن مجوز حرفه‌ای
شرایط باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای بهتر از استقلال است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حدود یک‌سال است که باشگاه پرسپولیس برای تکمیل مدارک خود جهت دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کرد تا اختلافاتی که سابقا در خصوص جعل مدارک رخ داد، تکرار نشود. از این رو باشگاه پرسپولیس برای تک‌تک بازیکنان و مربیان تمام رده‌های سنی خود کارتابل تشکیل داده تا همه آن‌ها مشخصات فردی و پزشکی خود را در آن ثبت کنند. این مورد یکی از الزامات کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بود که برای اولین بار در باشگاه پرسپولیس انجام شد.

یکی دیگر از الزامات کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تکمیل امکانات تیم‌های پایه و درواقع آکادمی باشگاه‌هاست که پرسپولیس در این زمینه هم گام بلندی برداشت، از این جهت که ورزشگاه شهید درفشی‌فر تکمیل شد و بعد از مدت‌ها تیم‌های پایه این باشگاه صاحب زمین تمرین، رختکن مشخص و سالن برگزاری جلسات فنی شد

از طرفی باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای باید بدهی‌های داخلی‌اش را هم تسویه‌حساب کند. این باشگاه فعلا با خانواده مرحوم مهرداد اولادی به توافق رسیده و به‌زودی مبلغ مورد نظر به آن‌ها پرداخت خواهد شد. با علی علیپور، اما مشکلاتی دارد و با نماینده او به توافق نمی‌رسد، اما چاره‌ای ندارد طی یکی دو هفته آینده این پرونده شکایتی را هم ببندد. در کل بدهی داخلی پرسپولیس حدود یک‌ونیم میلیارد تومان برآورد شده است. اما این باشگاه هنوز باید سه قسط ۲۰۰ هزار دلاری را به بوژیدار رادوشویچ پرداخت کند و در این پرداختی‌ها تاخیر نداشته باشد.

اخذ مجوز حرفه‌ای یکی از دلایل رسیدگی به ورزشگاه آزادی است چرا که باشگاه پرسپولیس این استادیوم را به عنوان محل میزبانی خود معرفی کرده است. از همین‌رو با دستور وزیر ورزش، شرکت توسعه و تجهیز از چند ماه پیش در تلاش برای ایمن‌سازی طبقه دوم ورزشگاه آزادی است که البته هنوز تکمیل نشده است. از سوی دیگر باشگاه استقلال که درگیر بدهی‌های سنگین خارجی است همچنان مشکلات زیادی دارد که بعید است حل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->