بازداشت عاملان تیراندازی به مردم در ایرانشهر «ریشا» شیر نر باغ وحش وکیل آباد مشهد تلف شد خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت
سرخط خبرها

ویدئو | رفتار عجیب طالبان با سرباز ایرانی | دستگیری با کتک، آزادی با شیرینی

  • کد خبر: ۱۵۲۵۶۸
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
  • ۵
ویدئو | رفتار عجیب طالبان با سرباز ایرانی | دستگیری با کتک، آزادی با شیرینی
روز گذشته انتشار خبر درگیری مرزی میان مرزبانان ایرانی با افراد طالبان و پس از آن دستگیری سرباز ایرانی توسط افراد طالبان واکنش‌های زیادی به همراه داشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ایرنا در این باره نوشت: روز گذشته یک خودروی حامل کالای قاچاق در مرز جمهوری اسلامی ایران متوقف گردید و نیروهای مرزبانی با سوار شدن به خودرو در حال بازرسی آن بوده که راننده این خودرو اقدام به فرار به سمت کشور مرزهای کشور افغانستان می‌کند و نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز در خودروحضور داشته است.

نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به توجه به اصل رعایت حسن همجواری و در همکاری با نیروهای مرزبانی افغانستان از تیراندازی به سمت خودروی حامل کالای قاچاق ممانعت به عمل می‌آورند و نیروهای مرزی کشور افغانستان اقدام به توقیف خودرو و بازداشت سرنشینان آن می‌کنند که یکی‌ از آنها نیروی مرزبانی کشورمان بوده است. با این حال موضوع حل شده و اقدامات برای آزادی نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.

لحظه دستگیری سرباز ایرانی

تعداد بازدید : 2443

طالبان سرباز ایرانی را آزاد کردند

چند ساعت بعد ایرنا به نقل از یک منبع آگاه نوشت که مامور بازداشت شده توسط نیروهای مرزبانی طالبان، پس از رایزنی‌های انجام شده، دقایقی پیش آزاد شد.

این منبع آگاه، روز دوشنبه گفت: همکار بازداشت شده توسط مرزبانی طالبان، برخلاف آنچه اعلام شده، سرباز نبوده و از اعضای کادر و درجه دار مرزبانی است.

در نخستین خبر منتشر شده یک منبع آگاه اعلام کرده بود: خودروی حامل کالای قاچاق در مرز جمهوری اسلامی ایران متوقف گردید و نیروهای مرزبانی با سوار شدن به خودرو در حال بازرسی آن بوده که راننده این خودرو اقدام به فرار به سمت کشور مرزهای کشور افغانستان می‌کند و نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران نیز در خودروحضور داشته است.

وی ادامه داده بود: نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به توجه به اصل رعایت حسن همجواری و در همکاری با نیروهای مرزبانی افغانستان از تیراندازی به سمت خودروی حامل کالای قاچاق ممانعت به عمل می‌آورند و نیروهای مرزی کشور افغانستان اقدام به توقیف خودرو و بازداشت سرنشینان آن می‌کنند که یکی‌ از آنها نیروی مرزبانی کشورمان بوده است.

این منبع اگاه افزوده بود: با این حال موضوع حل شده و اقدامات برای آزادی نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است

لحظه آزادی سرباز ایرانی

تعداد بازدید : 1902
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ه ل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
0
0
این شخص از نو پوشش لباس جنس خوبش و موی سر بلندش =کادر و استخدامی هست درجه سه باقالی گروبانی چرا میزنید سرباززززز پرسنل رسمی قرارادادیه بگید یک مامور ما نه سرباز
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
1
4
ایرانم دیگع ویران شد
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
2
برای همین چیزهاست فضای مجازی نباید باشه چون حقایق به تصویر میکشه
ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
3
واقع جای بسیار تاسف دارد و که با لگد طالبان به پشت در کو.....ان می زند
ذوالقرنین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
متاسفم برای مرزبانی ووزارت خارجه ایران وسفارت ایران درکابل که ساده ازکتاراین قضییه گذشتنداون لگدکه نیروی افغانی به دلاورمردمرزبان مازددرحین دیدن این فیلم برروح وجسم خودم احساسش کردم یعنی افغانی صحراگردووحشی بایداینجورباایرانی برخوردکننداین است حسن همحواری ۸میلیون افغانی بی خانمان درایران هستندماصدامون درنمیادبعدبامرزبان مااینجوربرخوردبشودواقعامتاسفم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->