تعطیلی کلاس‌های دانشگاه کلمبیا برای تظاهرات‌های ضداسرائیلی گزارش روزنامه عبری از رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش آمریکا، مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام را رد کرد واکنش عربستان به گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر غزه رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است هشدار مصر درباره حمله زمینی اسرائیل به رفح آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین تعلیق شد تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی اعطا شد فشار آلمان بر آمریکا برای ارسال پاتریوت به اوکراین جزئیات طرح جنجالی دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان پایگاه‌های اشغالگران اسرائیلی زیر آتش سنگین حزب‌الله (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) روز تحلیف پوتین مشخص شد ابوعبیده: پاسخ ایران به اسرائیل قواعد جدیدی را وضع کرد | اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
سرخط خبرها

واکنش سخنگوی سپاه به مسمومیت دانش آموزان: برخی بدشان نمی‌آید این اتفاقات گردن حکومت بیفتد

  • کد خبر: ۱۵۳۷۱۲
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
واکنش سخنگوی سپاه به مسمومیت دانش آموزان: برخی بدشان نمی‌آید این اتفاقات گردن حکومت بیفتد
سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی امروز مانند دوران دفاع مقدس نابرابر است، گفت: در جریان مشکوک مسمومیت دانش‌آموزان صرف نظر از ابعاد و حجم آن، یک سوال مطرح می‌شود که چرا برخی در داخل بدشان نمی‌آید این اتفاقات گردن حکومت بیفتد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگوی سپاه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ابوذر اظهار داشت: در آستانه نیمه شعبان شاهد برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر هستیم. بسیج در این حوزه خطیر و تاثیرگذار به صورت جدی حضور دارد و امید است در این جنگ رسانه‌ای مثل دفاع مقدس با پشتیبانی ملت بزرگ ایران و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر شاهد پیروزی باشیم.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه افزود: این جنگ رسانه‌ای همانند دوران دفاع مقدس نابرابر است. امروز هم رسانه‌های ما با امپراتوری رسانه‌ای دشمن قابل مقایسه نیستند.

سخنگوی سپاه ادامه داد: در جریان مشکوک مسمومیت دانش‌آموزان صرف نظر از ابعاد و حجم آن، یک سوال مطرح می‌شود که چرا برخی در داخل بدشان نمی‌آید این اتفاقات گردن حکومت بیافتد لذا اصحاب رسانه باید فکر کنند که چرا جمعی از روشنفکران و اصحاب رسانه همگام با آمریکا و صهیونیست‌ها به نقاط قوت کشور حمله می‌کنند.

سردار شریف اضافه کرد: طبق آمار جمهوری اسلامی ۶۴ درصد بیش از رژیم پهلوی و کشور‌های همسایه به زنان و دختران توجه کرده و می‌کند. این موضوع نقطه قوتی برای ماست، اما چرا تلاش می‌کنند آن را به نقطه ضعف تبدیل کنند.

سخنگوی سپاه با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های مستمر و زنجیره‌ای دشمنان انقلاب و نظام علیه ملت ایران و برخی ضعف‌های رسانه‌ای در مقابله موثر با خط رسانه‌ای و عملیات روانی دشمن  تصریح کرد: باید در حوزه رسانه فکری کنیم چراکه برخی، ناجوانمردانه امثال ماجرای مسمویت دانش آموزان را به سپاه مرتبط می‌کنند؛ البته دلیلش این هم هست که طراحی‌های دشمن در طول این ۴۵ سال به سد بزرگ و قدرتمند سپاه برخورد کرده است لذا باید از همراهان داخلی دشمن پرسید، شما که هستید؟ کجا را هدف گرفتید؟ تکلیف دشمن مشخص است، اما ناراحتی ما این است که آن‌هایی که در داخل هستند در پازل دشمن فعالیت می‌کنند.

سردار شریف در پایان با تاکید بر اهمیت عملیات آفندی علیه دشمن در فضای جنگ شناختی و ترکیبی خاطرنشان کرد: در حوزه رسانه‌ای عموما آرایش دفاعی داشته ایم، اما الزامات جدال در جنگ ترکیبی اقتضاء می‌کند آرایش تهاجمی و آفندی به دشمن دستور کار اصحاب رسانه و فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرار گیرد. در عین حال تلاش دشمنان بی‌اثر و بی نتیجه است و راه به جایی نخواهد برد و به فضل الهی ملت ایران ان‌ها را به عقب خواهند راند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->