نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی: در سال ۱۴۰۱ در تمام رده‌های سنی نماینده داشتیم

  • کد خبر: ۱۵۳۹۷۴
  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی: در سال ۱۴۰۱ در تمام رده‌های سنی نماینده داشتیم
رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون سه نماینده از استان در تیم ملی بزرگسالان هستند و موفق به کسب دو مدال از مسابقات جام دانکولف شدند و برخی از کشتی‌گیران در بلغارستان و روسیه به سر می‌برند.

اسماعیل حسن‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص عملکرد هیئت کشتی خراسان رضوی اظهار کرد: هیئت کشتی خراسان رضوی برنامه راهبردی و هدفمندی در راستای توجه و ارتقا کشتی در مقطع پایه دارد. تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان با صعودی چشم گیر موفق به کسب مقام سوم تیمی در قهرمانی کشور شدند.

وی افزود: هیئت کشتی خراسان رضوی با کسب ۵ مدال در مسابقات آسیایی و جهانی و بیش ۱۵مدال در تورنمنت‌های بین‌المللی یکی از موفق‌ترین عملکرد‌ها را در پانزده سال گذشته داشته است.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در ادامه در خصوص حضور ملی‌پوشان خراسانی گفت: خوشبختانه در سال ۱۴۰۱ خراسان رضوی در تمام رده‌های سنی در کشتی آزاد در تیم ملی نماینده داشته است. کشتی گیران خراسانی موفق شدند در بخش فرنگی در مسابقات آسیایی نونهالان سه مدال برنز کسب کنند. هم‌اکنون سه نماینده از استان در تیم ملی بزرگسالان هستند و موفق به کسب دو مدال از مسابقات جام دانکولف شدند و برخی از کشتی‌گیران در بلغارستان و روسیه به سر می‌برند.

حسن‌زاده در خصوص حضور حامیان مالی در رشته کشتی، عنوان کرد: سال گذشته حامیان مالی بسیاری پای کار کشتی خراسان رضوی بودند و در لیگ‌های برتر و دسته یک حضور داشتند.

وی با اشاره به عملکرد کشتی‌گیران خراسانی، بیان کرد: تیم‌های کشتی آزاد در سال ۱۴۰۱موفق ب کسب ۱۱مدال در مسابقات کشوری شده‌اند همچنین در کشتی آزاد یک مدال آسیایی یک مدال جهانی و بیش از ده مدال بین‌المللی کسب کردند. ضمن اینکه تیم‌های کشتی فرنگی موفق شدند ۸ مدال در مسابقات کشوری و ۳ مدال در مسابقات آسیایی کسب کنند.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی در خصوص حمایت از ورزشکاران، گفت: در راستای حمایت از تیم‌های کشتی قریب به ۳۰ مرحله اردوی تدارکاتی برگزار کردیم، خراسان رضوی میزبان تیم ملی جوانان آزاد و فرنگی بوده است و تمرین مشترک کشتی‌گیران خراسانی با تیم ملی یکی از عوامل پیشرفت تیم‌های کشتی خراسان رضوی بوده است. ضمن اینکه در سال جاری قریب به ۱۰۰ میلیون تومان به کشتی‌گیران و مربیان اهدا گردید.

حسن‌زاده در خصوص هزینه‌های جاری یک کشتی‌گیر، بیان کرد: ورزش از ابتدا فعالیت نیازمند هزینه، پیگیری و مدیریت است. هیئت کشتی خراسان تمامی هزینه‌های جاری مربوط به کشتی‌گیران اعم از اعزام به مسابقات کشوری، اردو‌های تیم ملی، اردو‌های داخلی، هزینه رفت‌وآمد، البسه و... را برعهده گرفته. ضمن اینکه تمام هزینه‌های جاری کشتی‌گیران پس از کسب مقام قهرمانی در استان توسط هیئت پرداخت می‌گردد و در صورت کسب مدال کشتی‌گیر و مربی پاداش دریافت می‌کنند.

وی در خصوص برنامه‌های سال آتی هیئت کشتی خراسان رضوی، اعلام کرد: هیئت کشتی خراسان تقویم مدیریتی و فنی خود را برای سال آینده تعریف و تدوین نموده است برگزاری مسابقات هفتگی و لیگ در رده پایه، شرکت در لیگ یک و برتر در بزرگسالان را در برنامه خود پیش بینی کرده است ضمن اینکه اعزام به اردو‌های خارجی از استان و برگزاری جام‌های مختلف از دیگر برنامه‌های سال آینده هیئت کشتی خراسان رضوی است.

حسن‌زاده در خصوص حضور کشتی‌گیران خراسانی در مسابقات جاری امید کشور گفت: خراسان رضوی در تمام رده‌های سنتی در مسابقات قهرمانی کشور از جمله امید حاضر بوده است. در سال جاری جوان باقری طغانی دادخواه، محمدی متقی شانس پوشیدن دوبنده تیم ملی در رده امید را دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->