مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها
فرماندار در دیدار با آیت ا... علم الهدی درباره اهتمام ویژه‌اش برای سامان‌دهی مناطق کم‌برخوردار گفت

آغاز کار از حاشیه شهر

  • کد خبر: ۱۵۴۰
  • ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۳
آغاز کار از حاشیه شهر
سیدمحمدرضا هاشمی، معاون استاندار و فرماندار مشهد، روز گذشته و در دومین روز کاری خود به دیدار نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام جمعه مشهد رفت.

آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی، در این دیدار صمیمانه به وجود جریان قدرت و ثروت که قصد گرفتن هویت امام رضا(ع) از مشهد را دارد، اشاره کرد و افزود: جریان قدرت و ثروتی وجود دارد که می‌خواهد هویت امام رضا(ع) را از مشهد بگیرد و اگر کسی در دوره خادمی خود در مشهد، هویت امام رضا(ع) را حفظ و تقویت کند، بزرگ‌ترین کار دوره خدمتش را انجام داده است.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، وی همچنین با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: در شرایط نابسامان اقتصادی کشور، بهترین محل برای سرمایه‌گذاری، حوزه گردشگری است و مشهد نیز مرکز گردشگری کشور به شمار می‌آید. به همین دلیل دشمنان این نقطه را هدف قرار داده‌اند.
امام جمعه مشهد در ادامه با بیان اینکه تا حکم خدمت کسی به امضای امام رضا(ع) نرسد، نمی‌تواند در این خطه خدمت کند، تأکید کرد: مشهد مشکلات مختلفی دارد، اما سامان‌دهی اقتصادی در مناطق شهر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
در ادامه این دیدار معاون استاندار و فرماندار مشهد، حضور و خدمتش در شهر امام رضا(ع) را توفیقی بزرگ دانست و گفت: دغدغه مردم، معیشت است که اگر این بُعد زندگی مردم بهبود پیدا کند، بسیاری از مشکلات اجتماعی کاهش خواهد یافت.
هاشمی با بیان اینکه تصمیم داریم کارمان را از حاشیه شهر آغاز کنیم، اضافه کرد: بنا داریم رسیدگی به مشکلات حاشیه شهر مشهد را با استفاده از کارشناسان و متخصصان این عرصه دنبال کنیم.


افزایش عداوت‌های دشمن


نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی همچنین روز گذشته در جمع فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافت و با بیان اینکه امروز نیروی دفاعی ما باید در سنگر اقتصاد مستقر شود و با کمال قدرت و شهامت از این سنگر دفاع کند، گفت: متأسفانه در سنگر اقتصادی یا اصلا نیرویی وجود ندارد یا اگر نیرویی باشد، به این جنگ اعتقاد نداشته و توان دفاع نیز ندارد.
آیت‌ا... علم‌الهدی با اشاره به افزایش عداوت‌های دشمن در مقابل اقتدار و عظمت روبه‌رشد نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان ما طبق تجربیاتی که در این سال‌ها از درگیری با دیگر کشورها داشته‌اند، به این نتیجه رسیده‌اند که به‌جز جنبه‌های دفاعی می‌توان از دروازه‌های دیگری نیز بر یک ملت مسلط شد و آن‌ها را تحت استثمار درآورد.
وی با تأکید بر اینکه مردم ۴۰ سال است با هر تفکر و اعتقادی پای نظام ایستاده‌اند و باید توان مقاومت در مقابل دشمن را داشته باشند، افزود: به میدان آمدن سپاهیان و همراهی در حل مشکلات جامعه، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت تعبد و تقوا در مدافعان وطن، گفت: امروز در نیروی‌های مدافع، اخلاق، تقید و تقوای غیرسکولار نیاز داریم.
آیت‌ا... علم‌الهدی یکی از مشکلات کشور را جریان تحجر دانست و افزود: اکنون در عرصه‌های سیاسی گرفتار این انحراف هستیم که افراد بسیاری از وجود این خطر بزرگ در جامعه غافل‌اند.
وی ادامه داد: جریان‌هایی که دست‌نشانده دشمن هستند، در عرصه تحجر ورود پیدا کرده‌اند و تلاش می‌کنند که جوانان، مردم و عناصر وابسته به نظام، به انقلاب بی‌تفاوت شوند و دین و بندگی خدا را خارج از انقلاب و نظام ببینند، که این بزرگ‌ترین خطر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->