کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

پخش «صبح جمعه با شما» به مناسبت هفته منابع طبیعی

  • کد خبر: ۱۵۴۰۳۲
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
پخش «صبح جمعه با شما» به مناسبت هفته منابع طبیعی
جمعه ۱۹ اسفندماه همزمان با هفته منابع طبیعی از سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری برنامه «صبح جمعه با شما» تقدیم شنوندگان می شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ساجد قدوسیان تهیه کننده، سردبیر و کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما» اعلام کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، برنامه این هفته به دعوت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در این سازمان ضبط و تولید شد که در روز جمعه ۱۹ اسفند از رادیو ایران پخش می شود.

وی ادامه داد: استقبال کارکنان این سازمان از حضور گروه برنامه «صبح جمعه با شما» بسیار چشمگیر بود و خوشبختانه برنامه ای گرم و جذاب تولید شد که امیدواریم مورد توجه مخاطبان نیز قرار بگیرد. از آنجایی که حفظ منابع طبیعی وظیفه هر انسانی است و به ویژه در کشور ما این امر بسیار حائز اهمیت است، برنامه این هفته «صبح جمعه با شما» را به طور کامل به این مهم اختصاص دادیم و پیرامون این موضوع نقدها و طنزهایی در برنامه مطرح می‌شود.

«صبح جمعه با شما» به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان جمعه ها ساعت ۹ صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->