ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گلی زیبا و عجیب در لیگ قهرمانان فوتبال افغانستان ویدئو | جشن قهرمانی بازیکنان تیم ملی فوتسال افغانستان پس از صعود به مرحله بعد حریف تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ چه تیمی است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و بحرین (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) صعود تاریخی تیم ملی فوتسال افغانستان به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: امروز می‌خواهیم تاریخ‌سازی کنیم علمای شیعه افغانستان مطالبات خود را از طالبان مطرح کردند نگاه چین به معادن لیتیوم‌ افغانستان پخش زنده بازی افغانستان و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رییس جمعیت هلال‌احمر ایران در پیامی با سیل زدگان افغانستان همدردی کرد اطلاعیه راه آهن درباره قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه تیم ملی فوتسال افغانستان در چه صورتی از مرحله خود صعود خواهد کرد؟ توقف قطار ترانزیتی افغانستان- ترکیه در ایران تکرار گشت‌زنی هواپیمای بدون سرنشین در آسمان پروان هشدار در رابطه با وضعیت پناه‌جویان افغان در پاکستان کوهنوردان افغانستانی به ۱۶ قله مرتفع تهران صعود کردند + فیلم آغاز توزیع دفترچه اقامت طرح سرمایه‌گذاری به اتباع افغانستانی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

معاون یوناما از کنسولگری ایران در هرات بازدید کرد

  • کد خبر: ۱۵۴۰۹۷
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
معاون یوناما از کنسولگری ایران در هرات بازدید کرد
معاون یوناما در سفر به هرات از سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حوزه غرب افغانستان دیدار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «مارکوس پوتزل» معاون هیئت معاونت سازمان ملل در افغانستان(یوناما) در رأس هیئتی به ولایت هرات سفر کرد و از فعالیت‌های سازمان ملل و سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی در مرز اسلام‌قلعه-دوغارون بازدید نمود.

پوتزل به دعوت «محمد صدیقی‌فر» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات، از این سرکنسولگری دیدار کرد و به تشریح مشاهدات خود پرداخت.

در این دیدار «آرزو حتاکوی» رئیس دفتر هئیت نمایندگی سازمان ملل(یوناما) در هرات و نیز سرکنسول‌های پاکستان و ترکیه مستقر در این ولایت حضور داشتند.

معاون یوناما از کنسولگری ایران در هرات بازدید کرد

پوتزل در این دیدار ضمن تقدیر از نقش سازنده کشورهای همسایه افغانستان بویژه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در جهت حفظ صلح و آرامش منطقه، ابراز امیدواری نمود ابتکار خوب سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در برگزاری و استمرار دیدارهای دوره‌ای فی‌مابین نهادهای سیاسی و بین‌المللی مستقر در حوزه غرب و نمایندگان سیاسی کشورهای مستقر در هرات از طریق همکاری، همفکری و مشارکت آثار و پیامدهای بسیار خوبی در توسعه و پیشرفت این منطقه داشته باشد.

معاون یوناما از کنسولگری ایران در هرات بازدید کرد

معاون یوناما در بخش دیگری از اظهاراتش برنامه‌های آتی یوناما و سازمان‌های امدادرسان بین‌المللی را در راستای کمک به آموزش دختران و همچنین تلاش برای از سرگیری فعالیت‌های آموزشی مراکز علمی و تحصیل دختران بسیار حیاتی توصیف کرد و افزود حذف نیمی از جمعیت در فعالیت‌های اجتماعی، علمی و آموزشی بطور قطع تأثیرات زیانباری در پی خواهد داشت و باید تلاش کرد تا هیئت حاکمه افغانستان درباره تصمیمات خود در این‌باره بازنگری کند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->