افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران
سرخط خبرها

علت عدم امکان ثبت‌نام ایران‌خودرو با وجود دارابودن حساب وکالتی چیست؟

  • کد خبر: ۱۵۴۱۰۸
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
  • ۱
علت عدم امکان ثبت‌نام ایران‌خودرو با وجود دارابودن حساب وکالتی چیست؟
تعداد بسیاری از مخاطبان که متقاضی شرکت در طرح فروش ایران خودرو هستند، اعلام کرده‌اند که علیرغم تعریف حساب وکالتی و واریز وجه، لینک ثبت‌نام برایشان باز نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو به مناسبت نیمه شعبان که از روز گذشته آغاز شده و تا پایان روز شنبه (۲۰ اسفند ماه) ادامه دارد، برای شرکت در این طرح نیاز است که مشتریان برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به میزان ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

بر این اساس با توجه به تعطیلی روز‌های چهارشنبه و جمعه، ایران‌خودرو اعلام کرد مشتریان در روز‌های سه‌شنبه، پنج‌شنبه و تا ساعت ۱۴ شنبه برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام نیز از ساعت ۱۱ روز گذشته (چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه) به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) در نظر گرفته شده است؛ از سوی دیگر امکان تعریف حساب وکالتی و واریز وجه از روز سه‌شنبه فراهم شده است؛  اما تاکنون تعدادی از مشتریان که حساب وکالتی تعریف کرده و واریز وجه هم داشته‌اند در تماس با ایسنا، اعلام کرده‌اند که لینک ثبت‌نام برایشان فعال نیست.

در پیگیری این افراد و همچنین این خبرگزاری، از بانک‌های عامل، مشخص شد که پس از ۴۸ ساعت از زمان واریز وجه، لینک ثبت نام فعال و ثبت‌نام ممکن خواهد شد.

این در حالیست که ایران خودرو در بخشنامه خود صحبتی از این ۴۸ ساعت به صورت واضح نکرده و تنها به این نکته اکتفا کرده است که " پس از اتمام فرآیند وکالتی شدن حساب در بانک عامل و استعلام توسط ایران خودرو از بانک عامل، اطلاعات به شرکت ایران‌خودرو ارسال می‌شود؛ لذا متقاضیان با در نظر داشتن این مدت زمان، بعد از اتمام افتتاح و واریز وجه در حساب وکالتی نسبت به ثبت‌نام اولیه در سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو اقدام کند. "

در ادامه به تعدادی از پیام‌های مخاطبان، که دچار مشکل در ثبت‌نام شده‌اند می‌پردازیم:

- من از ساعت ۷ صبح در کافی نت هستم تاا لان که ساعت نزدیک یک ظهر هست، اما سایت مدام خطا می‌دهد.

- سه شنبه اطلاع رسانی کردند که چهارشنبه فروش دارند! سه روز طول می‌کشد از زمانی که پول به حساب وکالتی واریز می‌کنیم تا در ایران خودرو تایید شود. چهارشنبه که تعطیل است، بعد هم که پنج شنبه و جمعه است. این چه مدل برنامه‌ریزی است؟. لطفا پیگیری کنید هفته دیگر را تمدید کنند.

- قرار بود که بدون قرعه کشی باشد، حالا شد قرعه کشی؟! مطمئن باشید اسم کسی در نمی‌آید؛ همچون دفعه گذشته که با بدبختی و قرض پول جور کردیم آخر هم برنده نشدیم.

- حساب  وکلاتی باز کردیم، اما نمی‌توان ثبت نام کرد؛ چرا از قبل نمی‌گویند باید پول مدتی در حساب بماند؟  

-من حساب وکالتی داشتم پول هم در حساب هست، پس چرا نمی‌توان ثبت نام کرد؟

- خودرو هایما امکان ثبت‌نام نمی‌دهد و سایت اختلال دارد.

همچنین تعداد زیادی از متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز با مشکل همیشگی در این طرح که هنوز مرحله ثبت‌نام قلبی تعیین تکلیف نشده و با پیام "در حال بررسی" روبرو هستند و امکان ثبت نام مجدد ندارند.

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
0
0
فقط دروغ تحویل مردم میدن.من قبل عیدحساب وکالتی انجام دادم.وجه هم واریزکردم.ولی هربارکه مراجعه میکنم پیام میادکه حساب تعریف نشده.به بانک مراجعه میکنم میگن همونوقت حساب وکالتی ومسدودی انجام شده.اجبارکه تیست.میخواهیدنقدینگی ازدست نردم خارج کنیدراههای دیگه هم هست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->