جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

سورپرایز به سبک فدراسیونِ تاج| امیر قلعه‌نویی ایز کامینگ!

  • کد خبر: ۱۵۴۴۵۴
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۷
  • ۲
سورپرایز به سبک فدراسیونِ تاج| امیر قلعه‌نویی ایز کامینگ!
به نظر می رسد پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی تمام شده و امیر قلعه‌نویی از قوطی تاج قرار است به زودی خارج شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، هر روز پسرفت بیشتر نسبت به دیروز انگار شعار فدراسیون فوتبال و مهدی تاج است. از اسکوچیچ با صعود قاطع به جام جهانی گذشتیم تا به کارلوس کی‌روش برسیم و با او عازم قطر شویم.

در قطر مقابل انگلیس با ۶ گل تحقیر شدیم، مقابل آمریکا حرفی برای گفتن نداشتیم و باز هم در مرحله گروهی با تنها ۳ امتیاز مقابل ولز حذف شدیم و حالا در دوران پسا‌کی‌روشی دیگر به امیر قلعه‌نویی رسیده‌ایم تا فرصتی دیگر برای سرمربی اسبق استقلال و همین تیم ملی فراهم شود.

اینکه تا دیروز خبر از توافق با سانجز بشنویم و حالا قرارداد با امیر قلعه‌نویی امضا شود، قطعا از برکات فدراسیونِ مهدی تاج است. آقای تاج و هیات رییسه‌اش کاش حداقل توضیح دهند این چند ماه چطور آیتم و پارامتر برای انتخاب جانشین کی‌روش می‌چیدند که از سانچز تا قلعه‌نویی در بین گزینه‌هایشان جا شده‌است.

البته بیشتر به نظر می رسد اسم سانچز صرفا بازی رسانه‌ای بود و برای خالی نبودن عریضه، نام اخرین مربی قهرمان قاره مطرح شد تا دوستان مدعی شوند تلاش کردیم اما نشد تا به قلعه‌نویی برسیم.

معیار اگر موفقیت‌های گذشته است و ملاک حال مربیان نیست که چرا امیر قلعه‌نویی؟ حشمت خان مهاجرانی را می‌آوردید تا با سابقه قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی دوباره سرمربی تیم ملی شود.

آخرین قهرمانی قلعه‌نویی را به خاطر دارید؟ عیبی ندارد اگر سرمربی جدید تیم ملی سال هاست در قامت یک شکست خورده کامل بوده و آخرین قهرمانیش را دهه‌هشتادی‌ها به زور به خاطر دارند، چه برسد به دهه‌نودی‌ها!

اگر مربی ایرانی هم می خواستید بیاورید لااقل سراغ جواد نکونام می‌رفتید که همین یکی ۲ سال اخیر چند موفقیت در کارنامه‌اش داشته، از جام حذفی تا سوپرکاپ و حضور موفق در آسیا.

امیر قلعه نویی را به خاطر پروژه پرخرج و شکست‌خورده‌اش در گل گهر انتخاب کردید یا روزهای کم‌فروغش در سپاهان؟

آخرین دوره حضور امیر قلعه نویی در استقلال چطور بود؟ 

۱۰ سال است در انواع و اقسام تیم‌های مرفه ایران مربی می‌کنید و ۰ جام آورده‌اید؟ نگران نباشید فدراسیونِ تاج تیم ملی دسته گل کشور را با دو جین بازیکن ستاره و لژیونر به شما می سپرد!

خنده‌دارتر اینکه وقتی لیستی از مربیان ایرانی که کاندیدا هستند منتشر شد، قلعه‌نویی بیانیه داد و اعلام کرد حاضر نیست سرمربی تیم ملی شود، اما حالا....

لابد این سناریو هم در راستای این بوده که وقتی خرد جمعی امیرخان ره به جایی نبرد و تیم ملی در جام ملت‌ها همان نتایجی را گرفت که با خود امیر خان در ۲۰۰۷ کسب کرده، ژنرال سابق استقلالی‌ها ادعا کند در شرایطی سخت و به خاطر اصرار عاشقان فوتبال قبول زحمت کرده‌است!

آقایانی که به گزینه قلعه نویی رسیده اند توجه کنند که مهمترین تجربه بین المللی قلعه‌نویی همان پیشنهاد نصفه نیمه پاختاکور است که هزاران بار در رسانه‌ها فقط مطرح شد. جام ملت های آسیا ۲۰۰۷ با علی کریمی، وحید هاشمیان، فریدون زندی، مهدی مهدوی کیا و یک طومار ستاره به جام ملت‌ها رفتیم و در نهایت به نیمه نهائی هم نرسیدیم تا امروز دوباره بعد از ۱۶ سال، دوباره آقای خرد جمعی به نیمکت تیم ملی برگردد. 

کسی چه می داند شاید ۱۶ سال بعد باز یکی پیدا شود بنویسد، آقایان اشتباهی را که ۲۰۲۳ کردید و تیمی متشکل از طارمی، آزمون، عزت‌اللهی، جهانبخش و ... را به قلعه‌نویی سپردید تکرار نکنید‌‌‌.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحاب
Germany
۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
عقده و کینه تمام وجود نویسنده رو فرا گرفته
سایتتون چرا نظرات رو نمیزاره ؟
ناشناس
France
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
0
0
جناب راوی ،با سلام
کاش این تیتر سور پراید ..... را نمینوشتید. حیف از زبان فارسی نیست . با هزاران عذر از شما ، اگر فرزند من که متولد اینجاست ،این را مینوشت که صد در صد نمیکند هزاران بار دستانش را به قلم میکردم.
روز همه عزیزان خوش و پیشاپیش سال نو مبارک و بهترینها برایتان
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->