نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
سرخط خبرها

دست رد عربستان به سینه هیات صهیونیستی

  • کد خبر: ۱۵۴۶۵۰
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
دست رد عربستان به سینه هیات صهیونیستی
عربستان سعودی برای یک هیأت اسرائیلی که قرار بود به این کشور سفر کند، روادید صادر نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که عربستان سعودی برای یک هیأت وابسته به رژیم موقت اسرائیل ویزا صادر نکرده است.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که سازمان ملل از این هیأت اسرائیلی دعوت کرده بود که برای یک مراسم گردشگری که توسط این سازمان در عربستان در حال برگزاری است، به این کشور سفر کند.

به گزارش این روزنامه، عربستان سعودی، اما برای این هیأت اسرائیلی ویزا صادر نکرد. سازمان جهانی گردشگری وابسته به سازمان ملل از مسئولان اسرائیلی و ساکنان روستای «کفر کاما» در منطقه الجلیل خواسته بود که برای مراسم گردشگری، به عربستان سفر کنند.

این نهاد سازمان ملل، کفر کاما را به عنوان یکی از ۳۲ منطقه نمونه گردشگری روستایی برای سال جاری انتخاب کرده بود. کارشناسان بر این باورند که این اقدام ریاض نشان می‌دهد که به این زودی نمی‌توان درباره بهبود روابط ریاض-تل‌آویو سخن گفت.

در این مراسم نمایندگانی از ۳۲ کشور حضور دارند. مراسم مذکور به مدت دو روز در روستای «العلا» عربستان برگزار می‌شود و از امروز یکشنبه آغاز به کار کرده است. این در حالی است که سازمان ملل از ریاض خواسته بود که ویزای هیأت صهیونیست را صادر کند، ولی ریاض حاضر به انجام این کار نشد.

خبرگزاری بلومبرگ هم گزارش داد، پس از روی کار آمدن کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، تنش در کرانه باختری بالا گرفت و نظامیان اسرائیلی بیش از ۸۰ فلسطینی را از آغاز سال جاری میلادی به شهادت رساندند. اعلام توافق عربستان و جمهوری اسلامی ایران در پکن نیز ضربه دیگری بر طرح‌های صهیونیستی است.

به گزارش بلومبرگ، زمانی که هیأت اسرائیلی در ماه مارس نتوانست ویزا بگیرد، ابراز نگرانی کرد. وزارت خارجه صهیونیستی هم به سازمان جهانی گردشگری نامه فرستاد تا شاید بتواند با میانجیگری این نهاد سازمان ملل، ویزا بگیرد. دوشنبه گذشته هم این سازمان از وزارت گردشگری سعودی درخواست صدور ویزا کرده بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->