کربی : آمریکا در مورد رفح با اسرائیل در حال گفت و گو است حمله موشکی به کریات شمونا در فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ادامه عملیات حزب الله علیه اشغالگران در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان: این بار پاسخ ایران فوری و حداکثری خواهد بود سپاه ادعای آسیب نیروگاه دیمونا اسرائیل در حمله ایران را تکذیب کرد ارتش آمریکا هزاران موشک به اسرائیل ارسال کرد تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی ادامه یافت + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن! امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه ایران دست بردارد | حمله کاملاً ضروری بود رییس جمهور: اگر رژیم صهیونیستی بازهم اشتباه کند، پاسخی پشیمان کننده می‌گیرد امنیت کامل در مراکز هسته‌ای کشور | اطلاعات لازم از مراکز هسته‌ای دشمن صهیونیستی در اختیار ماست + فیلم یارانه نقدی فروردین واریز شد (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است | باید برای هر تدبیر شهری، پیوست فرهنگی تعریف کنید وزیر خارجه: بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک بند از برنامه هفتم توسعه نیازمندی ها! پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم درگذشت + سوابق طرح گروه ۷ برای محدود کردن برنامه موشکی و پهپادی ایران محسنی اژه‌ای: اقدامات مسئولان قضایی باید در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم باشد
سرخط خبرها

سردار تنگسیری: شناور‌های سپاه ۳ برابر شناور‌های آمریکایی سرعت دارند| شناور جدید سپاه مجهز به پهپاد انتحاری است+ فیلم

  • کد خبر: ۱۵۴۸۶۱
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
  • ۱
سردار تنگسیری: شناور‌های سپاه ۳ برابر شناور‌های آمریکایی سرعت دارند| شناور جدید سپاه مجهز به پهپاد انتحاری است+ فیلم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: شناور پشتیبانی رزمی شهید مهدوی به موشک‌های کروز ۳۰۰ تا ۷۵۰ کیلومتری و پهپاد‌های عمود پرواز سپهر ۷ با مداومت پروازی ۸ ساعت و برد ۲۰۰ کیلومتر و نیز پهپاد‌های انتحاری با برد ۱۳۰۰ کیلومتر مجهز شده است و می‌تواند ۵ بالگرد نیز با خود حمل کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در برنامه تلویزیونی صف اول اظهار داشت: شناور‌های طارق نیروی دریایی سپاه به موشک‌های ۱۸۰ کیلومتری مجهز شده‌اند و می‌توانند این موشک‌ها را در حرکتی با  سرعت ۶۰ نات شلیک کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: پوشش هوایی شناور‌ها یکی از دغدغه‌های فرماندهان ما بود؛ بنابراین بر روی شناور عاشورا، موشک کوثر ۲۰۰ را نصب کردیم که ۱۰ کیلومتر برد دارد. همچنین موشک عمودپرتاب نواب که توسط صنایع هوافضا وزارت دفاع تولید شده به تعداد ۴ فروند بر روی شناور ذوالفقار که سرعتی معادل ۷۰ نات دارد نصب شده است.

سردار تنگسیری گفت: شناور شهید سلیمانی نیز مجهز به همین موشک نواب است و روز گذشته با موفقیت این موشک را که ۲۵ کیلومتر برد دارد تست کردیم. بر روی شناور شهید سلیمانی، موشک‌های صیاد ۳ با برد ۱۵۰ کیلومتر هم نصب شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران برد موشک‌های کروز نصب شده برروی شناور شهید سلیمانی را ۷۵۰ کیلومتر عنوان کرد و اظهار داشت: شناور‌های ما در الحاق جدید، ۷۰ و ۹۰ نات سرعت دارند، در آینده سرعت شناور‌های ما به ۱۱۰ نات خواهد رسید. البته باید در نظر داشت که ۹۰ نات سه برابر سرعت شناور‌های آمریکایی است. همچنین به موشک‌های ساخت وزارت دفاع مثل موشک نصیر با برد ۱۲۰ کیلومتر مجهزند و در آینده نیز به موشک‌هایی با برد ۱۴۰ کیلومتر مجهز خواهند شد. 

وی گفت: شناور پشتیبانی رزمی شهید مهدوی به موشک‌های کروز ۳۰۰ تا ۷۵۰ کیلومتری و همچنین به پهپاد‌های عمود پرواز سپهر ۷ با مداومت پروازی ۸ ساعت و برد ۲۰۰ کیلومتر و همچنین پهپاد‌های انتحاری با برد ۱۳۰۰ کیلومتر مجهز شده است و می‌تواند ۵ بالگرد نیز با خود حمل کند.

سردار تنگسیری عنوان کرد: شناور بعدی ما شناور شهید باقری است که یک ناو پهپادبر است. البته برد ناو شهید باقری را نسبت به شهید مهدوی افزایش داده و از ۱۹ هزار مایل دریایی فراتر برده‌ایم. دو شناور دیگر از کلاس شهید سلیمانی با نام شهید حسن باقری و شهید صیاد شیرازی سال آینده رونمایی می‌شوند که یکی ساخت وزارت دفاع و دیگر ساخت نیروی دریایی سپاه است.

وی تاکید کرد: ما شناور‌های بی‌سرنشینی داریم که به هوش مصنوعی مجهزند و قابلیت هدایت و حمله جمعی با چند شناور بی‌سرنشین دیگر را دارند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در خاتمه خاطرنشان کرد: امروز برخی کشور‌های همسایه پای رژیم کودک‌کش صهیونیستی را به منطقه باز کرده‌اند، اما بدانند اگر سنگی به ما بزنند ما هم پاسخ می‌دهیم. اگر برای کشتی‌ها مشکلی پیش بیاید شهامت ایرانی اجازه نمی‌دهد که این حرکت بی‌پاسخ بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
تکنولوژیهای بسیار پیشرفته و پیچیده امریکا همه میدانیم،،قدر و پیشرفت ۱۰۰ سال جلوتر بودن امریکا همه میدانیم،،از اهداف لفاظی شما همه میدانیم،،دلیل اینهمه ترس و اضطراب شما هم همه میدانیم،،نه ملت به پیشرفت ببر کاغذی شما دل گرمند،نه اینکه شما از منم منم گفتنتان قصد منصرف کردن امریکا برای کم کردن تلفاتشان میگویید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->