جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها
سرخط خبرها

قطبی: قلعه نویی فرگوسن ایران است

  • کد خبر: ۱۵۵۱۵۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
قطبی: قلعه نویی فرگوسن ایران است
افشین قطبی درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی گفت: قلعه نویی سال‌ها است در لیگ برتر مربیگری می‌کند و همیشه می‌گویم او الکس فرگوسن ایران است.

به گزارش شهرآرانیوز، افشین قطبی سرمربی اسبق تیم ملی موضع‌گیری جالبی نسبت به انتخاب امیرقلعه نویی دارد. او تاکید دارد این انتخاب می‌تواند برای تیم ملی ایران مفید باشد و تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌ها آسیا عملکرد قابل قبولی داشته باشد. به آقای قلعه نویی هم بابت این انتخابش تبریک می‌گویم.
قطبی در خصوص اینکه انتقاداتی نسبت به انتخاب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی مطرح شده است، گفت: برخی مواقع انتقادات وجود دارد، اما اعتقاد دارم تیم ملی ایران بعد از مدت‌ها به یک مربی ایرانی سپرده شده و این اتفاق خوبی است. قلعه‌نویی انتخاب خوبی برای هدایت تیم ملی است و حالا باید از او حمایت شود که بتواند با تمام توان تیم ملی را برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده کند.
وی ادامه داد: امیرقلعه نویی سال‌ها است در لیگ برتر مربیگری می‌کند و همیشه می‌گویم او الکس فرگوسن ایران است. کارنامه اش هم مشخص است. سابقه مربیگری تیم ملی را هم دارد که می‌تواند به او کمک کند. اطمینان دارم ایران می‌تواند با مربیگری او امیدوار باشد که در رقابت‌های جام ملت‌ها آسیا نتایج قابل قبولی را کسب کند.
قطبی درباره اینکه آیا با او برای مربیگری تیم ملی مذاکره‌ای شده بود یا نه اظهار داشت: نه هیچ صحبتی درباره حضورم در تیم ملی با من انجام نشد و مشغول کار خودم هستم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و همیشه از تیم ملی حمایت کرده ام.
سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص اینکه آیا تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا توانایی رقابت با تیم‌هایی همچون استرالیا، کره جنوبی، ژاپن و عربستان را دارد تاکید کرد: هیچ شکی وجود ندارد که رقابت با چنین تیم‌هایی بسیار سخت است، اما ایران هم نشان داده از قدرت‌های برتر آسیا است و از بازیکنان با کیفیتی برخورد دار است. اگر شرایط مهیا باشد، اطمینان دارم تیم ملی ایران هم جزو مدعیان قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->