تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

اسامی تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا+ نتایج

  • کد خبر: ۱۵۵۲۵۷
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۵
اسامی تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا+ نتایج
با برگزاری مرحله یک هشتم نهایی، تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و چهره ۸ تیم صعودکننده به مرحله بعدی مشخص شد.

رئال با برتری ۶ بر ۲ در مجموع، لیورپول را از سد راه برداشت. منچسترسیتی با نتیجه پرگل ۸ بر ۱ از سد لایپزیش گذشت.

بایرن با نتیجه ۳ بر ۰ از سد پاریس سن ژرمن گذشت و میلان با ۱ گل موفق شد تاتنهام و کونته را حذف کند.

بنفیکا با نتیجه ۷ بر ۱ از سد بروژ بلژیک گذشت و چلسی با نتیجه ۲ بر ۱ دورتموند را حذف کرد.

اینترمیلان و ناپولی نیز موفق شدند به ترتیب با نتیجه ۱ بر ۰ و ۵ بر ۰ از سد پورتو و اینتراخت فرانکفورت بگذرند.

به این ترتیب پس از سال‌ها، رئال تنها تیم اسپانیایی حاضر در رقابت‌هاست و آث میلان، اینترمیلان و ناپولی در غیاب یوونتوس به جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان راه یافتند.

بعد از سال‌ها ۳ تیم از سری آ ایتالیا در این مرحله حضور دارند. بوندسلیگا نیز مطابق معمول با تک نماینده خود، بایرن در این مرحله حاضر است.

از انگلیس نیز تیم‌های چلسی و منچسترسیتی همچنان در جام قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->