«بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید طرح یک ایرانی برای لوگوی نوروزی گوگل + عکس
سرخط خبرها

انتخاب «پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند» به عنوان پروژه برتر اتحادیه بین المللی ارتباطات

  • کد خبر: ۱۵۵۳۲۶
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
انتخاب «پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند» به عنوان پروژه برتر اتحادیه بین المللی ارتباطات
طبق اعلام وزارت ارتباطات «پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند» به عنوان پروژه برتر اتحادیه بین المللی ارتباطات برگزیده شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی با بیان اینکه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به عنوان پروژه برتر اتحادیه بین المللی ارتباطات انتخاب شد، نوشت:

"یکی از برنامه های راهبردی و مهم دولت سیزدهم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تحقق دولت هوشمند است. به همین منظور ما هم عزم خودمون رو جزم کردیم که این پروژه بالاخره پس از سال ها انتظار به سرانجام برسد.

در همین راستا طی یک و نیم سال گذشته با کار و تلاش شبانه روزی همکارانم در سازمان فناوری اطلاعات، مشارکت سازمان اداری و استخدامی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی این پروژه پیشرفت قابل توجهی داشته است. تا به امروز ۹۳ درصد از دستگاه های اجرایی به «پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند» پیوسته اند و چیزی حدود سه هزار خدمت از این طریق در دسترس کاربران قرار دارد.

هرچند وضعیت فعلی پروژه دولت هوشمند به هیچ وجه با وضعیت آن در ابتدای استقرار دولت سیزدهم قابل مقایسه نیست، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم. طی برنامه ریزی انجام شده ان‌شالله قرار است در سال آینده تمامی خدمات دولت از این طریق به مردم ارائه شود و حداقل ۲۰ درصد از خدمات دستگاه های اجرایی به صورت هوشمند ارائه شود.  

خبر خوب اینکه امروز در بخش نهایی داوری پروژه های دولت الکترونیک مسابقات اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی(WSIS) که همزمان با روز سوم اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی سال ۲۰۲۳ در ژنو سوییس برگزار شد، اتحادیه بین المللی ارتباطات(ITU) این پروژه را به عنوان یکی از پروژه های برتر در حوزه دولت الکترونیک انتخاب و جایزه WSIS Prize Champion ۲۰۲۳ را به رئیس محترم سازمان فناوری اطلاعات ایران که به نمایندگی از این وزارتخانه در این اجلاس شرکت کرده بود اهدا کرد.  

من به نوبه خودم از تلاش های همه کسانی که در کسب این موفقیت سهم داشته اند تشکر می کنم: همه دستگاههای اجرایی که به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند متصل شده اند؛ رسانه ها و بویژه سازمان صدا و سیما که در پیگیری پیوستن دستگاه های اجرایی نقش موثری داشتند؛ همکاران عزیزم در سازمان امور استخدامی و اداری و سازمان فناوری اطلاعات که در به ثمر نشستن این پروژه نقش کلیدی داشتند."

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->