نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۵۵۳۹
  • ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد
طی مراسمی با حضور ستار هاشمی، معاون وزیر ارتباطات فناوری اطلاعات، نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در مشهد افتتاح شد.
به گزارش شهرآرانیوز، نهمین دوره نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ امروز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح شد.

محمد رضا کلائی؛شهردار مشهد، درحاشیه بیستمین نمایشگاه کامپیوتر و نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند گفت: بودجه ۱۲هزار و ۷۰۰میلیارد تومانی شهرداری مشهد در سال ۹۹ ظرف ده روز آینده به شورای شهر ارائه خواهد شد.

«شهرمن» رونمایی شد

در حاشیه نهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند و با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، محمدرضا کلائی شهردار مشهد، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، معاونان شهردار و جمعی از مدیران شهری و استانی، اپیلیکیش (نرم افزارموبایلی) شهر من رونمایی شد.

تفاهم نامه همکاری مشترک میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی در حوزه تبادل اطلاعات و فناوری برای خدمات رسانی و پاسخگویی به شهروندان در حوزه املاک با حضورمعاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات، محمد رضا کلائی، شهردار و محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد در حاشیه این نمایشگاه امضا شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی

گفتنی است کارگاه مدل های بازاریابی اپلیکیشن‌های شهروندی، باشگاه شهروندی و استارتاپ‌ها، حکمروایی خوب شهری در شهرهای هوشمند، بررسی اپلیکیشن های شهروندی، چگونه یک اپلیکیشن بسازیم و شهروند هوشمند از جمله کارگاه‌های آموزشی در این نمایشگاه است.

همچنین نشست تخصصی شهرهای هوشمند (از سیاست‌گذاری تا اجرا) از جمله برنامه‌های جانبی نهمین نمایشگاه شهر هوشمند است.

در این نمایشگاه که از اول تا چهارم بهمن ماه دایر خواهد بود  ۱۳۰ شرکت حوزه فناوری و حدود ۵۰ استارتاپ حوزه مدیریت شهری در این نمایشگاه حضور دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->