معرفی بازی | «گشت پلیس ۲»
  • کد مطالب: ۱۵۵۴۸۳
  • /
  • ۱۳ فروردين‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۲:۴۰

معرفی بازی | «گشت پلیس ۲»

در این بازی سوار خودروهای پلیس شوید و همراه با مأموران قانون، خلافکارهای شهر را به دام بیندازید. بازی «گشت پلیس۲» در دسته‌ی ماشین‌سواری قرار دارد.

علیرضا وفایی نیا - در این بازی سوار خودروهای پلیس شوید و همراه با مأموران قانون، خلافکارهای شهر را به دام بیندازید.

بازی «گشت پلیس ۲» در دسته‌ی ماشین‌سواری قرار دارد و در طول تجربه‌ی آن، باید سعی کنید هم مهارت رانندگی‌تان را بالاتر ببرید هم خودرو را بهبود بخشید تا هیچ‌کدام از خلافکارهای شهر نتوانند از دستتان فرار کنند.

نکته‌ی خوب در بخش تنظیمات بازی این است که سازندگان، ۴ حالت مختلف برای کنترل خودروها در اختیار شما قرار داده‌اند و می‌توانید بین آن‌ها، هرکدام را می‌خواهید انتخاب کنید.

ماجراهای گشت پلیس در شهری بزرگ اتفاق می‌افتد و مأموریت‌های شما در بزرگراه‌‌ها، خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر جریان دارد. محدوده‌ی نقشه‌ی بازی به ۶ بخش تقسیم می‌شود که هرکدام یک کلانتری دارد.

هریک از این کلانتری‌ها تعداد مراحل خود را دارند و باید به‌ترتیب آن‌ها را پشت سر بگذارید تا بتوانید سراغ مرحله‌های کلانتری بعدی بروید.

با اینکه ابتدا به دام انداختن خلافکارها چندان سخت نیست، اگر در طول بازی ماشینتان را به‌روزرسانی نکنید، در مرحله‌های بالاتر دیگر نمی‌توانید خلافکارهایی را که خودروهای پرسرعت‌تری دارند به دام بیندازید.

حتی می‌توانید با جمع کردن جایزه‌های مختلف، به طور کامل یک ماشین بهتر و پرسرعت‌تر در فروشگاه بازی بخرید.

بازی در مجموع ۹۹ مرحله دارد که با تمام کردن آن‌ها، همه‌ی خلافکارهای شهر را به دست مأموران قانون خواهید سپرد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.