آمار فروش سینمای ایران در آخرین هفته فروردین ۱۴۰۳ پیام وزیر فرهنگ و ارشاد به مناسبت روز سعدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ کنسرت‌های خوانندگان پاپ در اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات ساعد سهیلی با «شهرک» در «کازابلانکا» «فرداها» ملیسا ده کوستا پشت ویترین کتاب‌فروشی‌ها استاد سخن زیر سایه نام‌ها | گفتگو با دکتر جعفر یادحقی درباب فاصله جامعه با سعدی کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری
سرخط خبرها

روایت عباس موزون از فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» در رمضان ۱۴۰۲ + فیلم و زمان پخش

  • کد خبر: ۱۵۵۵۱۹
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۵
  • ۴
روایت عباس موزون از فصل چهارم «زندگی پس از زندگی» در رمضان ۱۴۰۲ + فیلم و زمان پخش
فصل چهارم برنامه «زندگی پس از زندگی» در سال ۱۴۰۲ با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «زندگی پس از زندگی» یک ویژه‌ برنامه‌ گفتگو محور است که به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما برگزار می‌شود.

«زندگی پس از زندگی» یک برنامه تلویزیونی است که کارگردانی، تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به طور همزمان عباس موزون برعهده دارد.

«زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطاراست. «زندگی پس از زندگی» روایت افرادی که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، مخاطبان برنامه مهمان روایت‌های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

تا کنون سه فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

فصل چهارم برنامه «زندگی پس از زندگی» در سال ۱۴۰۲ با شروع سال جدید و ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه چهار پخش خواهد شد.

عباس موزون در گفتگویی درباره فصل چهارم برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت: "زندگی پس از زندگی": ماه رمضان امسال با موضوعات جدید فصل چهارم این برنامه را به تصویر خواهیم کشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
اعتماد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
0
سلام خدمت جناب دکتر موزون بی صبرانه منتطر برنامه فوق العاده شما در سال ۱۴۰۲ هستیم
زهرا غلامی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
برنامه زندگی پس از زندگی عالیه فوق العادس واقعا ممنون از بابت پخشش خدا خیرتون بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
0
0
ساعت پخش مجدد برنامه رو اعلام نکردن
زهرا باقری
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
0
0
برنامه خیلی خوب و آموزنده ای هست لطفاً زمان بازپخش برنامه را اعلام کنید ممنونم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->