انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس
سرخط خبرها

توافق تلویزیون با «مجید صالحی» بر سر «شماره ۱۰»

  • کد خبر: ۱۵۵۵۵۰
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
توافق تلویزیون با «مجید صالحی» بر سر «شماره ۱۰»
ظاهرا رایزنی‌های صداوسیما برای پخش تلویزیونی فیلم‌های سیمرغ گرفته جشنواره فیلم فجر به سه فیلم برگزیده از جمله فیلم «شماره ۱۰» مجید صالحی رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش روابط عمومی سیما نام ۱۷۰ فیلم سینمایی نوروزی را اعلام کرد که از شبکه‌های تلویزیونی پخش خواهند شد.  

همچون سنوات قبل در این کنداکتور نام فیلم‌های ایرانی و خارجی دید به چشم می‌خورد. اما همچون تجربه اکران «تک تیرانداز» و «یدو» دو فیلم برگزیده جشنواره فیلم فجر، دوباره در میانِ این خبرِ ۱۷۰ فیلم سینمایی نوروزی تلویزیون، بحث مذاکره اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل برای خرید و پخش چندین فیلم از سینمای ایران و فیلم‌هایی که در جشنواره فیلم فجر امسال برنده سیمرغ شده‌اند، مطرح شد.  

در حالی که در ترکیب اکران نوروزی سینما‌ها تنها یک فیلم از آثار جشنواره چهل و یکم فیلم فجر، وجود دارد.

صداوسیما پیش از این تجربه اکران فیلم‌های جشنواره فجر را در کنداکتور نوروزی‌اش داشته و  پیش از این و در شرایط کرونایی کشور، دو فیلم «تک‌تیرانداز» و «یدو» به آن تن دادند.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد قرار است «شماره ۱۰» به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری با ۱۱ نامزدی و  ۴ سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد،  بهترین موسیقی متن،  بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه، قبل از اکران عمومی در تلویزیون به نمایش درآید. (در این فیلم علاوه بر مجید صالحی،  سیامک صفری، بهرنگ علوی، حسام منظور، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی، امیر امیری و احمد کاوری به ایفای نقش پرداخته‌اند.)

فیلم دیگری که قرار است قبل از رفتن روی پرده نقره‌ای سینما‌های کشور در تلویزیون به نمایش درآید،  «هوک» به کارگردانی حسین ریگی و تهیه‌کنندگی علی آشتیانی‌پور است. در این فیلم  امیر جعفری، رویا تیموریان، امیرمهدی ژوله، علیرضا جعفری، علی اوسیوند، مهتاب ثروتی، محسن آشتیانی پور، سبحان رخشانی، آرزو تاج نیا، سعید رضایی‌کیا بازی کرده‌اند. سیمرغ بخش بین‌الادیان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به این اثر سینمایی اختصاص پیدا کرد.  

«های‌پاور» نام دیگر فیلم جشنواره فجر است که هادی محمدپور کارگردانی کرده و به موضوع دفاع‌مقدس و راجع به شهید منصور ستاری برمی‌گردد.  در این فیلم علیرام نورایی نقش شهید عباس بابایی را ایفا کرده و اتابک نادری بعد از محسن قصابیان دومین بازیگری است که با گریمی شبیه به شهید ستاری نقش این شهید والامقام را بازی می‌کند. این فیلم نیز قرار است در ایام نوروز از تلویزیون پخش شود.  

صداوسیما همچون سال‌های گذشته برخی فیلم‌های سینمای ایران که تاکنون از تلویزیون پخش نشده‌اند برای اولین بار در نوروز ۱۴۰۲ به آنتن خواهند رسید.  فیلم‌هایی همچون «بدون قرار قبلی»، «بیرو» و حتی «انزوا» که به تازگی روی پرده نقره‌ای اکران سینما‌ها بوده‌اند و توفیقاتی هم به دست آورده‌اند در نوروز ۱۴۰۲ جزو فهرست فیلم‌های سینمایی تلویزیون خواهند بود.  

البته در برخی از شبکه‌های تلویزیونی نام فیلم‌هایی به چشم می‌خورند که در سالِ جاری به تازگی اکران و پخش شده‌اند و با دوبله زودهنگام به تلویزیون آمده‌اند. مصداق بارز آن فیلم‌هایی از سینمای هند است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->