خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند
سرخط خبرها

سارقان زندانی سابقه‌دار و حرفه‌ای در تعطیلات به مرخصی نمی‌روند| جابجایی اثاثیه منزل فقط با مجوز پلیس+‌ جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۵۵۷۳
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
سارقان زندانی سابقه‌دار و حرفه‌ای در تعطیلات به مرخصی نمی‌روند| جابجایی اثاثیه منزل فقط با مجوز پلیس+‌ جزئیات
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید عدم اعطای مرخصی به سارقان زندانی سابقه‌دار و حرفه‌ای در تعطیلات پیش‌رو گفت: برای تسهیل رسیدگی پرونده سرقت از مسافران نوروزی، مالباختگان می‌توانند ادامه خدمات انتظامی و قضایی خود را از استان محل سکونت خود اقدام کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد قنبری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و همچنین ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از آنجا که شناسایی بستر‌های وقوع انواع جرایم و اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه و مقابله­‌ای، سهم قابل توجهی در کاهش وقوعات دارد، یکی از این بستر‌ها تعطیلات پیش رو و نوروز سال ۱۴۰۲ بوده و به تبع آن پیش‌بینی آغاز موج گسترده­‌ای از مسافرت­‌ها می‌باشد که شرایط را جهت احتمال فعالیت­‌های مجرمانه سارقان برای سرقت از مسافران در استان‌ها و شهرستان‌های مسافر‌پذیر و استراحتگاه‌های شهری و بین شهری فراهم می­ کند.

وی با اشاره به تشریح اقدامات مهم پلیس آگاهی در جهت امنیت و آرامش شهروندان در این ایام افزود: شهروندان باید برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و یا سرقت از مال و اموال، منزل و همچنین ایمنی خودرو هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس را مد نظر قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به آمادگی تیم بررسی صحنه جرم جهت اعزام به ماموریت‌های محوله احتمالی گفت: در این بازه زمانی تیم‌های مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی (DVI و CSI) آماده پاسخگویی به نیاز‌ها جهت بررسی و تحلیل در طول این ایام را به‌عهده دارند.

وی با اشاره به نظارت و کنترل محکومان و مجرمان متواری به منظور پیشگیری از تکرار جرائم، خاطرنشان کرد: در راستای عدم اعطای مرخصی به سارقان زندانی سابقه‌دار و حرفه‌ای در این ایام تعاملاتی با دادستانی کل کشور و مراجع قضایی استانی انجام شده که از حداکثر ظرفیت‌های قانونی در برخورد با این گونه سارقان استفاده خواهد شد.

سردار قنبری در ادامه با اشاره به تسهیل رسیدگی پرونده سرقت از مسافران نوروزی جهت جلوگیری از سرگردانی آن‌ها در استان‌های سراسر کشور افزود: مالباختگان ضمن تشکیل پرونده در محل وقوع سرقت می‌توانند ادامه خدمات انتظامی و قضایی خود را از استان محل سکونت خود اقدام کنند. در صورت وقوع هر گونه سرقت از شهروندان بلافاصله وقوع سرقت وسایط نقلیه در سامانه خودرو و موتورسیکلت‌های مسروقه ثبت خواهد شد.

این مقام انتظامی همچنین خاطرنشان کرد: طبق دستورالعمل در سطح استان‌های سراسر کشور ترتیبی اتخاذ شده که جابجایی هرگونه اثاثیه منزل و ادارای با صدور مجوز نزدیکترین کلانتری محل انجام بگیرد که در غیر این صورت واحد‌های گشت و آگاهی موظف به برخورد قانونی می‌باشند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش می‌کنند با انجام این خدمات مسافران بتوانند بدونه دغدغه و با اطمینان خاطر سفر کنند، گفت: به‌منظور افزایش ضریب امنیتی و پیشگیری از هر سوءاستفاده و یا سرقت در ایام ماموران در برخورد با سارقان خشن و متجاوزین به حقوق مردم با قاطعیت و اقتدار قانونی عمل می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->