رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود شورای شهر مشهد تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن را کلید زد شهرداری مشهدمقدس به عنوان دبیرخانه کمیته خلاقیت و نوآوری کلانشهر‌ها فعالیت خواهد کرد ۱۴۵ میلیارد تومان مطالبات مراکز طرف‌قرارداد تأمین‌اجتماعی خراسان‌رضوی پرداخت شد شهروند خبرنگار | درخواست کاهش ایستگاه‌های اتوبوسرانی در محدوده میدان فردوسی تا میدان استقلال مشهد + پاسخ علت دود غلیظ در مترو مشهد چه بود؟ برنامه‌ریزی شهرداری مشهد برای حمایت از خلاقیت و نوآوری ترافیک در بزرگراه‌های مشهد | فوت عابر پیاده درتصادف با سواری در بولوار مصلی (۵ اردیبهشت ماه۱۴۰۳)  دیدار شهردار مشهد با معاونین وزارت اقتصاد و دارایی به منظور افزایش تعاملات فیمابین بیست و دومین جلسه شورای اسلامی استان خراسان رضوی برگزار شد + فیلم (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعمال تخفیف ۵۰ درصدی برای عوارض تجدید بنا‌های تجاری در مشهد ره‌باغ بهشت؛ بهشت آثار تاریخی مشهد ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگه‌داری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد اراده قاطعی برای توقف فعالیت پیمانکار معدن دیزدر وجود ندارد | چوب حراج به میراثی ۴۰۰۰ ساله معضل تجمع مراکز درمانی در  احمدآباد مشهد با ابزار‌های تشویقی حل می‌شود استاندار خراسان رضوی: روح معنوی اسلام در بناها بروز می‌کند طراحی داشبورد مدیریتی جرائم و تخلفات شهری در مشهد | اولین داشبورد جرائم شهری در کشور آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگ‌ترین دهکده مدرن ورزشی شرق کشور در مشهد افزایش تعداد عرضه کنندگان لباس‌های مستعمل در مشهد
سرخط خبرها

اجرای طرح "رویداد ملی ایده‌پردازی زیارت" در راستای رفع چالش‌های زائرین در ۳ شهر زیارتی ایران 

  • کد خبر: ۱۵۵۶۵۵
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶
اجرای طرح
معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: باتوجه به چالش‌های زائرین در مقاصد زیارتی خود تصمیم اجرای طرح رویداد ملی ایده‌پردازی زیارت در قم، شیراز و مشهد اتخاذ شد. 

به گزارش شهرآرانیوز، سید جلیل بامشکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص اجرای طرح رویداد ملی ایده‌پردازی زیارت با عنوان "سقاخونه" اظهار کرد: اطلاعاتی در حوزه فناوری اطلاعات و گردشگری زیارت، فرهنگ میزبانی، اسکان، سلامت و بهداشت و همچنین امنیت، مدیریت بحران و حمل و نقل در اختیار داریم که چالش‌های اصلی زائرین در مقصد زیارتی آن‌هاست.

وی افزود: با توجه به چالش‌های زائرین ۳ شهر زیارتی ایران یعنی قم، شیراز و مشهد طرحی را تحت عنوان ایده‌پردازی زیارت، ارائه کردند. افرادی که می‌توانند ایده‌های کسب‌‌وکارگونه و استارتاپی ارائه دهند در جشنواره شرکت می‌کنند. در این جشنواره شهرداری‌ها برترین و شتاب‌دهنده‌ترین ایده‌ها را جهت سرمایه‌گذاری در آن کسب‌وکار، شناسایی می‌کنند. 

معاون زیارت و گردشگری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه شهرداری‌ها نقش میانجی‌گری میان صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران را ایفا می‌کنند، گفت: رسالت ما میزبانی شایسته از زائرین است و در راستای انجام هرچه بهتر میزبانی، اقدامی نوین را در دستور کار خود قرار دادیم. 

بامشکی در خصوص همکاری سه شهر زیارتی ایران در رویداد ملی ایده‌پردازی زیارت، عنوان کرد: اجرای این طرح در قم افتتاح گردید، کارگاه‌های آموزشی در شیراز برگزار شد و اختتامیه آن در مشهد پس از ماه مبارک زمان برگزار خواهد شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->