زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی دو کارمند شرکت حفاظتی قتل مرد معتاد در مشهد را انکار کردند + عکس همه چیز درباره «چای»، اصیل‌ترین نوشیدنی ایرانی
سرخط خبرها

در محمود آباد کجا بمانیم؟

  • کد خبر: ۱۵۵۷۵۹
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
در محمود آباد کجا بمانیم؟
یکی از شهر‌هایی که امروزه در میان توریست‌های داخلی و خارجی بسیار معروف شده و هر ساله مسافران زیادی دارد، شهر محمودآباد است.

گزارش آگهی

این شهر در شمال ایران قرار گرفته و با طبیعت بکر و زیبای خود توانسته به یک قطب گردشگری جذاب تبدیل شود. اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که در محمودآباد کجا بمانیم؟ شما می‌توانید با رزرو یکی از ویلاها یا هتل‌ های محمودآباد، این دغدغه را از ذهن خود بیرون کرده و با خیال راحت در این شهر زیبا به گردش بپردازید. اما محمودآباد در کجا قرار دارد و معروف‌ترین هتل‌ ها و ویلاهای آن کدام‌ها هستند؟ در ادامه این مطلب به شما می‌گوییم که اقامت در ویلا برای شما مناسب‌تر است یا هتل. پس برای آشنایی با بهترین هتل های محمودآباد با ما همراه باشید.

در محمود آباد کجا بمانیم؟

محمودآباد کجاست؟

برای رفتن به محمودآباد لازم است به سمت شمال کشور حرکت کنید. شهر محمودآباد یکی از شهر‌های ساحلی کشور است که در استان مازندران قرار دارد و از نزدیک‌ترین شهر‌های ساحلی به پایتخت محسوب می‌شود. این فاصله کم باعث شده که سالانه گردشگران زیادی برای لذت بردن از طبیعت بی نظیر شمال، به این شهر سفر کنند.

این شهر زیبا از شمال به دریای مازندران، از شرق به بابلسر، از غرب به شهرستان نور و از جنوب به شهرستان آمل محدود شده است. پس اگر عاشق دریا و آرامش سواحل اطراف آن هستید و می‌خواهید غروب آفتاب را در کنار دریای خزر تماشا کنید، می‌توانید یکی از ویلاهای اطراف ساحل را رزرو کرده و از منظره دریا و ساحل شهر محمودآباد لذت ببرید.

اقامت در محمودآباد، ویلا بهتر است یا هتل؟

برای اقامت در شهر محمودآباد باید به نکات زیادی توجه کنید. این شهر به علت داشتن مسافران و توریست‌های فراوان‌، هتل‌ها و ویلاهای زیادی دارد و این موضوع باعث شده افراد زیادی به ساخت ویلا و هتل‌ های لوکس روی آورند. اما شما به عنوان یک مسافر برای رزرو هتل یا ویلا، باید مواردی را در نظر بگیرید و به هزینه‌ها و محدودیت‌های هر کدام توجه کنید.

برای مثال اجاره یک ویلای متوسط در ساحل این شهر ممکن است به هزینه زیادی نیاز داشته باشد. در حالی که با همان هزینه بهترین هتل شهر محمودآباد را می‌توانید رزرو کنید. حتی گاهی امکانات هتل ‌ها از ویلاهای شهر بیشتر بوده و شما می‌توانید از استخر، سالن ورزشی، ساحل اختصاصی و غیره آن استفاده کنید. در مقابل، رزرو ویلایی با چنین امکاناتی به هزینه زیادی نیاز دارد.

در محمود آباد کجا بمانیم؟

اما جنبه مثبت اجاره ویلا در این است که فضای ویلا‌ها بزرگتر بوده و گاهی ظرفیت بیش از ده نفر را دارند و شما لازم نیست در ازای افزایش تعداد افراد، هزینه بیشتری را بپردازید. در حالی ‌که اتاق‌های هر هتل‌ ظرفیتی خاصی داشته و شما برای رزرو اتاق برای همه افراد، باید هزینه بیشتری را متقبل شوید.

با بررسی و مقایسه هتل ‌ها و ویلاهای شهر محمودآباد و موقعیت قرار گیری آن‌ها در شهر، می‌توانید تصمیم بگیرید و یکی از آن‌ها را رزرو کنید‌. همه چیز به میل و خواست شما بستگی دارد. اما برای راحتی کار شما لیستی از هتل ‌های این شهر را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا با مقایسه آن‌ها، یکی از مناسب ترین هتل ‌ها را رزرو کنید.

بهترین هتل‌ های محمودآباد برای اقامت!

اگر قصد سفر به محمودآباد دارید، همانطور که گفتیم گزینه های زیادی برای انتخاب هتل و یا ویلا دارید، این که چه هتلی را برای اقامت انتخاب کنید، بستگی به اولویت های شما دارد. اما به طور کلی این شهر چند هتل خوب و با کیفیت دارد که می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید. این هتل ها عبارتند از:

  • هتل لاکچری محمودآباد
  • هتل صدف
  • هتل نارنجستان
  • هتل مروارید خزر
  • هتل دلمون
  • هتل دریا
  • هتل آپارتمان اکسین
  • هتل آپارتمان ماهان
  • هتل آپارتمان الف
  • متل شهر قصه
  • متل فانوس دریا
  • متل پرستو

رزرو هتل های محمود آباد با بهترین قیمت در فلای تودی

برای انتخاب و رزرو ارزان هر یکی از این هتل ها، پیشنهاد می‌کنیم وارد وب سایت فلای تودی شوید و از قسمت هتل های داخلی نام شهر محمودآباد را وارد کرده و تاریخ ورود و خروج خود را مشخص کنید. وقتی روی گزینه جستجو کلیک کنید، لیستی از اتاق های موجود هتل برای شما نمایش داده می‌شود.

به همین سادگی می‌توانید لیست کاملی از هتل های محمودآباد را به همراه قیمت، مشخصات، امکانات و خدمات مشاهده کرده و بهترین گزینه را رزرو کنید.

در محمود آباد کجا بمانیم؟

فلای تودی امکان مقایسه هتل ها را برای شما فراهم کرده و به همین ترتیب می‌توانید مزیت های هر هتل را با گزینه های دیگر مقایسه کنید تا به بهترین گزینه برسید. انتخاب شما هر هتلی که باشد، بهترین و ارزانترین قیمت رزرو را در فلای تودی خواهید یافت.

سفری تفریحی به محمودآباد و تجربه ای ناب و خاص

همانطور که در بالا اشاره شد، محمودآباد یکی از زیباترین شهر‌های شمال ایران است که حتی قدم زدن در ساحل تمیز و فوق العاده آن می‌تواند آرامش خاصی را به شما القا کند. این شهر به علت موقعیت خاص خود و نزدیکی به دریای خزر، هر ساله و به خصوص در فصل بهار، پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است.

در فصل بهار به علت مراجعه توریست‌های فراوان به این شهر، قیمت رزرو اقامتگاه و هتل در شهر محمودآباد بالا رفته و شما مجبور خواهید بود هزینه بیشتری را برای رزرو اتاق بپردازید. افزایش قیمت اقامتگاه در اطراف ساحل شهر محسوس‌تر است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که اگر قصد سفر به محمودآباد را دارید، زودتر از موعود سفر نسبت به رزرو هتل اقدام کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->