تاکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واکنش فضائلی به دروغ سیزده رسانه ضدانقلاب + تصویر

  • کد خبر: ۱۵۵۸۷۳
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
واکنش فضائلی به دروغ سیزده رسانه ضدانقلاب + تصویر
یک عضو دفتر مقام معظم رهبری به انتشار خبری جعلی درباره دیدار فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب در دی ماه گذشته، واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: با بهره اندک از عقل هم می‌شود جعلی بودن متنی که به عنوان دیدار فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب در دی ماه منتشر شده است را فهمید، اما کسانی که این مقدار هم بهره ندارند بدانند جلسه‌ای با چنین ترکیبی در طول تاریخ تشکیل نشده و نخواهد شد! برخی تمرین برای دروغ سیزده را زود شروع کرده‌اند.

اخیرا یک کانال تلگرامی بی هویت فایلی را منتشر و مدعی شده بود این فایل، متن پیاده شده جلسه محرمانه فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب بوده است.

رسانه‌های ضدانقلاب نیز همین متن را دست‌مایه عملیات‌های رسانه‌ای خود قرار دادند و خط رسانه‌ای یک کانال بی‌نام و نشان را ادامه دادند.

در این فایل آمده بود برخی نیرو‌های سپاه قصد داشتند بیت رهبری را مورد حمله توپخانه‌ای قرار دهند.

براساس آخرین بررسی‌ها آمار انتشار اخبار دروغ در رسانه‌های ضدانقلاب به شدت افزایش یافته به‌طوریکه در ایام اغتشاشات ۵ رسانه اصلی ضدانقلاب طی ۴۵ روز ۳۸ هزار خبر دروغ منتشر کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->