شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

زلزله شدید ۶.۸ ریشتری پاکستان و افغانستان را لرزاند (۱ فروردین ۱۴۰۲) + تصویر

  • کد خبر: ۱۵۵۹۷۳
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
زلزله شدید ۶.۸ ریشتری پاکستان و افغانستان را لرزاند (۱ فروردین ۱۴۰۲) + تصویر
زمین لرزه‌ شدیدی به بزرگی ۶.۸ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) دقایقی پیش بخش‌هایی از پاکستان به ویژه اسلام‌آباد پایتخت این کشور را لرزاند. هنوز خبری از خسارات یا تلفات احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، شدت زمین لرزه موجب وحشت و نگرانی مردم در شهرهای مختلف این کشور از جمله اسلام‌آباد شد و مردم از منازل خود بیرون آمدند.

شبکه‌های خبری پاکستان، این زمین لرزه در مناطق وسیعی در شمال غرب و شرق پاکستان از جمله "اسلام‌آباد، لاهور و راولپندی" نیز کاملا احساس شد.

گفته می‌شود شدت زمین لرزه امروز در مناطق مرزی پاکستان با افغانستان نیز احساس شده است. سازمان زلزله نگاری و زمین شناسی پاکستان کانون این زلزله را میان تاجیکستان و افغانستان اعلام کرد.

تاکنون گزارشی از خسارات یا تلفات احتمالی این زمین لرزه اعلام نشده است. منابع خبری اعلام کردند که تیم‌های امدادی به حالت آماده باش درآمده و نهادهای مدیریت بحران ملی درحال بررسی اوضاع به ویژه مناطق آسیب پذیر هستند.

پانزدهم مهرماه سال ۱۴۰۰ زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین ﴿ریشتر﴾ مناطق مختلف در ایالت بلوچستان پاکستان را لرزاند. این زلزله ۳۵ کشته و صدها مصدوم برجای گذاشت.

زلزله ۷/۷ ریشتری در کشور پاکستان (۱ فروردین ۱۴۰۲) + جزئیات

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->