نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مالک شهرخودرو: میزبانی در امارات را قبول نکرده‌ایم

  • کد خبر: ۱۵۶۰۸
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
مالک شهرخودرو: میزبانی در امارات را قبول نکرده‌ایم
فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو گفت: ما امشب (چهارشنبه) بلیت داریم و برای دیدار با دبیر کل کنفدارسیون فوتبال آسیا به مقر AFC می‌رویم تا از نزدیک با او دیدار و گفت‌وگو کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سه‌شنبه شب کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه تصمیمات غیر ورزشی، میزبانی دو نماینده ایران در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را به امارات و دو شهر دوبی و شارجه سپرده است. نکته جالب‌تر این است که به نظر می‌رسد AFC به درخواست تضمین ایران برای برگزاری دیدارهای مرحله گروهی و بازی برگشت تیم‌های ایرانی در خاک ایران هیچ اشاره‌ای نکرده و احتمالا قصد ندارد چنین تعهدی بدهد.

فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو درباره واکنش باشگاه‌های ایرانی به خصوص دو باشگاه شهرخودرو و استقلال به این تصمیم AFC گفت: ما امشب (چهارشنبه) بلیت داریم و برای دیدار با دبیر کل کنفدارسیون فوتبال آسیا به مقر AFC می‌رویم تا از نزدیک با او دیدار و گفت‌وگو کنیم تا بتوانیم حق تیم‌های ایرانی را بگیریم. ما نمی‌پذیریم که در امارات بازی کنیم و عزت و شرف کشور ما مهم‌تر است.

وی در پاسخ به این پرسش که اساسا دیدار با دبیرکل AFC - با توجه به جایگاه حقوقی او - چقدر می‌توانددر پیش‌برد اهداف نمایندگان ایران تاثیرگذار باشد، گفت: به نظر من دیدار نماینده چهار باشگاه که در واقع سفیر ایران هستند، با دبیرکل AFC می‌تواند تاثیرگذار باشد و بازدهی بالایی داشته باشد. ما مدارک زیادی داریم که می‌توانیم امنیت کشور خود را ثابت کنیم و چشم آسیایی‌ها را روی واقعیت‌ها که خلاف دروغ‌های دشمنان ایران است، باز کنیم. مثلا شهر مشهد سالیانه ۳۲ میلیون توریست دارد که تا به حال هیچ مشکلی هم از لحاظ امنیتی برایشان پیش نیامده و سفر خوبی را در ایران داشته‌اند. ما امیدواریم دیدار فردای ما موثر باشد و میزبانی به ایرانی‌ها برگردد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->