رسانه‌ها از حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان خبردادند از آغاز جنگ غزه تاکنون نزدیک به ۱۴ هزار  کودک کشته شده‌اند رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای راه‌اندازی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برداشته شده است حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون‌اول قوه‌قضائیه شد امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) روسیه خواستار رأی گیری درباره تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد حملات فسفری اسرائیل به جنوب لبنان + فیلم (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) شنیده شدن صدای چند انفجار در شمال فلسطین اشغالی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) حزب الله فیلم حمله به «عرب العرامشه» اسرائیل را منتشر کرد اردوغان شنبه با هنیه دیدار می‌کند وزیر خارجه راهی نیویورک شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند کامرون خطاب به رژیم صهیونیستی: درگیری را تشدید نکنید مقام حماس: نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به سمت نابودی می‌کشاند وزیر کشور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است علت شنیده‌شدن صدای انفجار در آسمان کرمانشاه چه بود؟ (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هشدار ایران به گروه ۷: تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی
سرخط خبرها

اجرای طرح دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در کشور| ۳۳ هزار سارق دستگیر شدند

  • کد خبر: ۱۵۶۱۳۹
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
اجرای طرح دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در کشور| ۳۳ هزار سارق دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی سارقان تحت تعقیب و متواری در سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از ۳۳ هزار نفر سارق و همچنین ۴۰ هزار فقره انواع کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در راستای مهار و تشدید اقدامات مقابله‌ای با جرایم به ویژه سرقت طرح شناسایی و دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری با هماهنگی و همکاری مراجع قضائی و دیگر واحد‌های انتظامی از  ۲۵ بهمن تا ۲۹ اسفند ماه سال گذشته به مدت ۳۵ روز به مرحله اجرا درآمد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱ هزار و ۷۲۶ تیم عملیاتی در اجرای این طرح سهیم بودند، افزود: پس از اتمام ۳۳ هزار و ۴۲۳ نفر دستگیر، ۱ هزار و ۶۷۹ باند متلاشی و حدود ۴۰ هزار و ۳۹۸ فقره انواع سرقت نیز کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه این طرح به منظور سلب هرگونه تحرک و اقدام سوء سارقان انجام شد، افزود: افزایش احساس امنیت اجتماعی و عمومی، پیشگیری از تکرار و وقوع سرقت‌های دیگر و اعمال بازدارندگی سریع و مناسب. از جمله اهداف این طرح بودند.

وی با بیان اینکه سایر پلیس‌های تخصصی در این طرح مشارکت داشتند، گفت: امنیت محصول یک فرایند همگانی است و ضرورت دارد به غیر سازمان‌های مختلف مردم نیز در مقابله با این جرم همکاری داشته باشند.

سردار قنبری با بیان اینکه سارقان تحت تعقیب، محکومان متواری و باند‌های فعال در ارتکاب با سرقت از جمله اولویت‌های این طرح بودند، خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با سارقان یکی از دغدغه‌های مردم است که این موضوع سرلوحه ماموریت‌های مهم پلیس آگاهی است و با جدیت همچنان ادامه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->