نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

شانس بالای حسینی برای بازی مقابل کنیا| قلعه نویی دو دروازه‌بان آماده می‌خواهد

  • کد خبر: ۱۵۶۱۸۵
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
شانس بالای حسینی برای بازی مقابل کنیا| قلعه نویی دو دروازه‌بان آماده می‌خواهد
امیر قلعه نویی در بازی با روسیه به علیرضا بیرانوند بازی داد، اما گفته می‌شود شاید سرمربی تیم ملی در بازی با کنیا از سید حسین حسینی بازی بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران قرار است هشتم فروردین ماه نیز یک بازی تدارکاتی دیگر را مقابل تیم ملی فوتبال کنیا برگزار کند.

حریف ایران در این بازی تیمی است که زمان قابل توجهی از بازی‌های بین المللی به دور بوده و شرایط با ثباتی نداشته است.

این بازی محکی جدی برای کنیا است و امیر قلعه نویی نیز به این بازی به دیده یک فرصت مناسب برای کسب آمادگی بیشتر می‌نگرد.

ایران در شرایطی مقابل کنیا قرار می‌گیرد که مقابل روسیه به تساوی رسید. در این بازی شاکله اصلی تیم ملی را غالبا بازیکنانی تشکیل دادند که درجام جهانی به میدان رفتند.

در بازی با کنیا نیز بعید است که قلعه نویی از همین حربه دور شود و به احتمال زیاد شاکله اصلی تیم ملی را دستکاری نخواهد کرد، اما این احتمال جدی وجود دارد که سید حسین حسینی که او هم سابقه دو بازی در جام جهانی را دارد، به جای بیرانوند در قفس توری تیم ملی قرار بگیرد.

قلعه نویی قصد دارد دایره‌ای از بازیکنان را برای بازی‌های سخت آتی ملی آماده نگه دارد که در این راه روی داشتن دو دروازه‌بان آماده نیز حساب می‌کند و هیچ بعید نیست او نیز به مانند کی‌روش هر دو دروازه‌بان را در شرایط مسابقه نگه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->