کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو
سرخط خبرها

مظلوم نمایی به سبک ترامپ | بیگناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا هستم!

  • کد خبر: ۱۵۶۴۰۴
  • ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
مظلوم نمایی به سبک ترامپ | بیگناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا هستم!
رئیس جمهور سابق آمریکا در نخستین گردهمایی بزرگ خود برای کارزار انتخابات ریاست جمهور ۲۰۲۴، خود را «بی‌گناه‌ترین» مرد تاریخ آمریکا خواند!

به گزارش شهرآرانیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان نخستین گردهمایی بزرگ کارزار انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ این کشور در ایالت تگزاس، با ادعایی عجیب گفت که «من بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا هستم!»

ترامپ با تکرار ادعاهای همیشگی‌اش درباره تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و دزدیده شدن آراء وی، درباره پرونده کیفری جاری خود نیز صحبت کرد.

او که به پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم شده، انتظار می‌رود این هفته بازداشت شود. با این حال، وی در این گردهمایی بزرگ، اتهامات را «پرت و پلا» خواند و مدعی شد که دادستانی هیچ مدرکی علیه او ندارد.

وی تا جایی پیش رفت که خود را بی‌گناه‌ترین مرد تاریخ آمریکا خواند و گفت: دادستان نیویورک تحت حمایت و هدایت وزارت دادگستری مستقر در واشنگتن دی‌سی، برای کاری که نه جرم است، نه خطا و نه رابطه، در حال تحقیقات درباره من است.

وی افزود: سوءاستفاده از قدرت که در حال حاضر در تمام سطوح دولت نظاره‌گر آن هستیم، به عنوان شرم‌آورترین، فاسدترین و شرورترین فصول، در عمق کتاب تاریخ آمریکا ثبت خواهد شد.

ترامپ ادامه داد: استفاده رژیم بایدن از تشکیلات عدل و داد ما (وزارت دادگستری آمریکا) به عنوان سلاح، مستقیماً از دل نمایش ترسناک روسیه تحت حکمرانی استالین نشات می‌گیرد. این یک تخلف قضایی آشکار است. از نظر این دیوانه‌های افراطی چپ‌گرا، افراد بیگناه هیچ فرقی ندارند. اما آنها چیزی (مدرکی) ندارند.

وی اضافه کرد: احتمالاً این اقدام آنها، من را به بیگناه‌ترین مرد تاریخ کشورمان بدل می‌کند. دوستانم اینطور می‌گویند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->