حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

فایده بازی با کنیای برای تیم ملی ایران چیست؟

  • کد خبر: ۱۵۶۴۵۰
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
فایده بازی با کنیای برای تیم ملی ایران چیست؟
تیم ملی می خواهد یک بازی دوستانه دیگر پس از بازی با روسیه برگزار کند، آن هم در برابر کنیا.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از سال‌ها و دهه‌ها قبل فوتبال ایران به ویژه تیم ملی اسیر بی‌برنامگی و بی‌نظمی بوده تا همین امروز، در آغازین ر‌وزهای ۱۴۰۲.

تیم ملی پس از شکست در جام جهانی و نابودی رویای صعود از گروه، چند ماهی بی مربی سپری کرد و در نهایت امیر قلعه‌نویی معرفی شد.

از اینکه انتخاب امیر قلعه‌نویی خود مبهم و پر از علامت سوال بود، بگذریم. حالا اما در فیفادی و در فرصتی که فراهم شده بود، فدراسیون رقبایی برای تیم ملی انتخاب کرده که مشخص نیست بازی با آنها چه آورده ای برای فوتبال ایران و تیم ملی دارد.

ابتدا به مصاف روسیه رفتیم، تیمی که به خاطر ماجرای جنگ با اوکراین، مدت‌هاست در یک تورنمنت هم حضور نیافته. این تیم هم در شرایطی به تهران آمد که لژیونرهای اصلی روس در ترکیبش حضور نداشتند.

به هر حال بازی با منتخب لیگ روسیه هم گذشت تا امروز به ایستگاه کنیا برسیم.

در روزهایی که رقبای آسیایی در حال برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های مختلف جهان هستند و خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کنند، سوال اینجاست چرا باید تیم ملی وقتش را با بازی با کنیا تلف کند.

کنیا دقیقا مشابه کدام تیم آسیایی فوتبال بازی می‌کند که برای آماده سازی تیم ملی انتخاب شده؟

کنیا اصلا فوتبالش در چه سبک و سیاقی است که انتخاب شده؟ باور کنید همین الان از امیر قلعه‌نویی هم بپرسید کنیا چه دارد نمی‌تواند ۲ خط پاسخ بدهد. نه اینکه این نادانستن مختص امیر قلعه نویی باشد، حتی خود سرمربی کنیا هم قطعا گیج شده که چرا تیم کشورش توسط ایران که آرزوی قهرمانی در آسیا دارد، انتخاب شده‌است.

بدون هیچ اضافه‌گویی به بازی‌های دوستانه رقبایمان در جام ملت‌ها می پردازیم و قضاوت را به اهل فن و فوتبال‌دوستان واگذار می‌کنیم.

عربستان: ونزوئلا و بولیوی

ژاپن: اروگوئه و کلمبیا

کره جنوبی: کلمبیا و اروگوئه

استرالیا: ۲ بازی دوستانه با اکوادور

می‌بینید؟ هیچیک از رقبای تیم ملی در فدراسیون کشورشان نه تاج داشته‌اند، نه در نیمکت تیمشان امیر قلعه نویی که درک کنند راه رسیدن به کاپ‌قهرمانی قاره، بازی با کنیاست!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->