معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

آیفون ارزان از ماه مارس در بازار

  • کد خبر: ۱۵۶۴۶
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲
آیفون ارزان از ماه مارس در بازار
شرکت امریکایی اپل قصد دارد تا یک نوع گوشی آیفون ارزان قیمت با عنوان "iPhone SE ۲" تا پایان ماه فوریه پیش از اولین ارائه عمومی در ماه مارس، به بازار عرضه کند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ بلومبرگ گزارش می‌دهد که شرکت اپل شایعه‌ای را پیرامون عرضه گوشی آیفون ارزان قیمت منتشر کرده در حالیکه این شرکت آخرین بار در ماه مارس سال ۲۰۱۶ یک گوشی آیفون سری SE که دارای فناوری A۹ و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بود با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه کرد.

انتظار می‌رود این غول فناوری استراتژی مشابهی را با "iPhone SE ۲" نیز دنبال کند.

طبق پیش بینی‌های تحلیلگران، قرار است که گوشی آیفون آینده با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی یک طراحی خارجی را با آیفون ۸ به اشتراک بگذارد که در حال حاضر ارزان‌ترین قیمت آن ۴۴۹ دلار است.

گفتنی است که همانند آیفون سری SE، اپل با عرضه آیفون ارزان قیمت نسل بعدی که هنوز در حد شایعه است، می‌تواند به جدیدترین فناوری پردازنده اپل، A۱۳ Bionic و همچنین فناوری دوربین مداربسته نسل فعلی خود افتخار کند.

جالب است که بعضی از تحلیلگران عرصه فناوری‌های نوین بر این باورند که این شرکت ممکن است دو مدل گوشی کم هزینه با صفحه نمایشگر بزرگ‌تر را در سال ۲۰۲۰ بسازد و تا سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند. سایر شایعات حاکی از آن است که اپل در حال کار بر روی ساخت مدل "SE ۲" با نمایشگر تمام چهره می‌باشد، اما اعتبار این ادعا‌ها به دلیل هزینه‌های زیان بار تولید در بهترین حالت کمی لرزان است.

گفتنی است که شرکت‌های بزرگ فناوری همواره دررقابت شدید با یکدیگر هستند تا هرروز یه مدل تازه‌ای با امکانت خاص‌تر روانه بازار کنند. با وجود اعلام شرکت اپل برای ارائه گوشی ارزان قیمت حتی در حد شایعه، چندی پیش شرکت هوآوی اعلام کرده بود که قصد دارد مدل ارتقاء یافته گوشی تاشدنی میت ایکس که هنوز به‌صورت گسترده در جهان عرضه نشده را در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه کند و یا شرکت چینی شیائومی به‌صورت رسمی اعلام کرده بود که طبق برنامه‌ریزی قصد دارد در سال ۲۰۲۰ میلادی بیش از ۱۰ گوشی متنوع مجهز به فناوری ۵ G تولید و روانه‌ی بازار کند.

با وجود این که شیائومی هم‌اکنون در بازار چین در حال رقابت شدید با رقیب قدرتمندی به نام هوآوی است، ارائه گوشی ارزان قیمت با امکانات خاص می‌تواند بر بازار گوش‌های چینی اثر گذار باشد و مصرف کنندگان را به سمت خرید گوشی‌های آیفون سوق دهد.
 
منبع: تحلیل بازار
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->