آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

پیروزی، تنها گزینه برای بانوان فوتسالیست‌ خراسانی

  • کد خبر: ۱۵۶۵۷
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
پیروزی، تنها گزینه برای بانوان فوتسالیست‌ خراسانی
روز جمعه لیگ برتر فوتسال دختران برای مشهدی‌ها خارج از خانه دنبال می‌شود
تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی روز جمعه خارج از خانه برابر تیم دهم جدول به میدان می‌رود. یکی از جذاب‌ترین لیگ‌های ورزشی بانوان که در حال پیگیری است، لیگ برتر فوتسال دختران است که در چند هفته اخیر حساسیت در آن به اوج رسیده است. هفته ۲۲ لیگ نیز روز جمعه ۴ بهمن‌ماه پیگیری می‌شود و تیم‌ها در قالب ۶ دیدار به میدان می‌روند. این دیدار یکی از ۳ بازی باقی‌مانده از مرحله اول لیگ برتر است و تیم‌ها می‌دانند هر اشتباه کوچکی پیامد‌های بزرگی برای آن‌ها خواهد داشت که جبران‌ناپذیر است.

تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی باوجود اینکه در طول لیگ عملکرد تحسین‌برانگیزی داشت، اما به‌یک‌باره از هفته بیستم با افت شدیدی روبه‌رو شد، ثبت یک شکست و یک تساوی مقابل تیم انتهای‌جدولی، آن‌ها را از صدر جدول به رده سوم کشاند و کار را برای فاطمه شریف در پلی‌آف سخت کرد. ازدست‌دادن ۵ امتیاز ارزشمند، زنگ خطر را برای تیم مدعی قهرمانی به صدا درآورد و حتی آن‌ها را تهدید به حذف از پلی‌آف کرد.
 

رقابت با ضعیف‌ترین خط حمله لیگ
 
روز جمعه مشهدی‌ها باید در شیراز برابر پارس‌آرا به میدان بروند. در دور رفت، تیم هیئت فوتبال خراسان درحالی در خانه از این تیم پذیرایی کرد که تیم شیرازی تنها با شش‌هفت بازیکن راهی مشهد شده بود و علت آن مصدومیت بازیکنان این تیم بود. در چنین شرایطی، تیم مشهد پس از ۲ هفته استراحت اجباری به میدان رفت که کیفیت عملکرد آن بسیار کم شده بود و در یک بازی کم‌رمق، آن‌ها فقط توانستند ۳ گل را وارد دروازه این تیم کنند و بازی با نتیجه ۳ بر ۱ و پیروزی نماینده مشهد به پایان رسید.
 
تیم پارس‌آرا هفته قبل بیرون از خانه شکست سنگینی برابر دختران کویر مس تجربه کرد. آن‌ها در این بازی ۱۳ گل خوردند و تنها ۲ گل را جبران کردند. البته این اولین‌بار نبود که پارس‌آرا چنین تعداد گلی را تجربه می‌کند و در یک بازی دیگر، ۹ گل دریافت کرد. آن‌ها با ۱۰۴ گل خورده در ۲۰ بازی، به‌عنوان دومین تیم ضعیف در خط دفاع شناخته می‌شوند. البته بازیکنان این تیم در طول فصل فقط ۲۶ گل به ثمر رسانده‌اند و این رقم باعث شده آن‌ها ضعیف‌ترین خط حمله لیگ باشند. چنین‌آماری نشان می‌دهد اگر تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی فردا مقابل پارس‌آرا به تساوی برسد یا شکست دیگری تجربه کند، دیگر نمی‌توان از این تیم انتظار قهرمانی داشت.
 

شریف: هر بازی یک فینال است
 
سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان درباره بازی برابر تیم‌هایی همچون شهروند ساری و پارس‌آرا معتقد است: تیم‌های انتهای جدول، استرسی برای پیروزی یا باخت ندارند و از بازی لذت می‌برند. در دیدار‌های اخیر به‌دلیل مصدومیت بازیکنان و ضعف دفاعی و دروازه‌بان تیم غافل‌گیر شدیم.
 
فاطمه شریف تصریح می‌کند: گاهی روز‌های بدی برای یک تیم رقم می‌خورد و دیدار با شهروند ساری از همان روزهاست. متأسفانه بعد از واگذاری بازی به نامی‌نو، باوجود برگزاری جلسات تئوری و تمرینات بسیار، بازیکنان ما از نظر روحی‌روانی ریکاوری نشدند تا شکست برابر نامی‌نو را فراموش کنند. در دیدار برابر شهروند ساری نیز روز بد ما بود و بازیکنان مصدوم، کار را برای ما سخت کردند.
 
او ادامه می‌دهد: امسال در لیگ برتر تیم آسان و سخت وجود ندارد و نتایج قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌توان تیمی را دست‌کم گرفت و ۳ دیدار پیش‌رو برای ما حکم فینال را دارد تا با برد وارد مرحله پلی‌آف شویم.
حساس‌ترین بازی هفته نیز به دیدار ۲ تیم مس رفسنجان و ملی‌حفاری اهواز تعلق می‌گیرد، جایی که تیم‌های اول و دوم جدول به‌مصاف هم می‌روند. قطعا نتیجه این بازی تغییرات زیادی در بالای جدول ایجاد خواهد کرد. مشهدی‌ها نیز این فرصت را دارند که به رده دوم جدول صعود کنند.
 
مژده رنگیان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->