وزیر نیرو: توسعه صادرات فنی و مهندسی صنعت آب‌ و برق در دستورکار دولت قرار دارد | اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبی سریلانکا توسط ایران افت ۲۰۰ هکتاری سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی چه دارایی‌هایی شامل مالیات می‌شوند؟ | مصوبه جدید مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پاداش ۴۷ میلیونی برای مشترکان خانگی | گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد مراحل ثبت رایگان قرارداد اجاره بها در سامانه خودنویس چگونه است؟ + لینک و راهنما آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو + نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آینده (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش چراغ خاموش قیمت خودرو‌های داخلی در بازار (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ۵۰ درصدی پژوپارس ایران خودرو اشک مشتریان را در آورد رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد
سرخط خبرها

ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱

  • کد خبر: ۱۵۶۶۵۴
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
ثبت بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت طی سال ۱۴۰۱
بر اساس آمار سامانه برخط پاسخگویی به شکایات فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT)، در سال گذشته بیش از ۵۷ هزار شکایت در حوزه اینترنت به ثبت رسید که تا کنون به ۵۵ هزار شکایت رسیدگی و پرونده مختومه اعلام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس آخرین آمار موجود در داشبورد عمومی شکایات که در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در دسترس است، از زمان راه‌اندازی این سامانه (۱۰ سال) تا کنون ۸۵۸ هزار و ۱۹۵ شکایت به ثبت رسیده که از این تعداد به ۸۴۹ هزار و ۲۷۳ رسیدگی و مشکل رفع شده است. شکایات اینترنتی در صدر این شکایات قرار دارد.

تعداد کل شکایات صورت گرفته در یک سال اخیر ۱۸۵ هزار و ۲۸ شکایت بوده که از این تعداد به ۱۷۶ هزار و ۴۴۳ شکایت رسیدگی شده است. از این تعداد بیش از ۵۷ هزار شکایت مربوط به اینترنت، ۳۸ هزار و ۵۱۷ شکایت مربوط به تلفن همراه، ۷۹ هزار و ۲۹۶ شکایت تلفن ثابت و بیش از ۶ هزار شکایت مربوط به خدمات پستی است.

سامانه ۱۹۵ با هدف ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۱ راه‌اندازی شده است. تمامی کاربران سرویس‌های ارتباطی، پستی، فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به این سامانه شکایت خود را از اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات ثبت کنند. تمامی شکایات ثبت شده در این سامانه، بسته به نوع شکایت در بازه زمانی مشخص از سوی اپراتورها بررسی و پاسخ داده می‌شود. برای ثبت شکایت در این سامانه می‌توان با شماره ۱۹۵ تماس گرفت یا شکایت را در پایگاه اینترنتی ۱۹۵.CRA.IR ثبت کرد.

 

منبع ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->