جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

بازیکنان استقلال در واکنش به حذف از آسیا: بی انگیزه‌ترین تیم لیگ می‌شویم

  • کد خبر: ۱۵۶۷۸۸
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
بازیکنان استقلال در واکنش به حذف از آسیا: بی انگیزه‌ترین تیم لیگ می‌شویم
حذف استقلال از آسیا که هنوز به طور رسمی اعلام نشده، ضربه‌ای بزرگ به روحیه بازیکنان این تیم وارد خواهد کرد و انگیزه را درمیان بازیکنان خواهد کشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که مسئولان میانی باشگاه استقلال در روز‌های اخیر خبر‌هایی درباره ارسال کمک مالی به باشگاه می‌دادند ومعتقد بودند که برخی خبررسانی‌های اخیر درباره پرداخت نشدن بدهی به استراماچونی دروغ است و عده‌ای قصد دارند هواداران این باشگاه را نگران کنند، اما دست کم تا زمان تعیین شده، بدهی استراماچونی پرداخت نشدو تنها نقطه امیدواری برای هواداران و بازیکنان این باشگاه این است که فیفا با تاخیر در پرداخت بدهی استراماچونی موافقت کرده و زمان جدیدی را تعیین کند تا استقلال فرصت حضور در آسیا را داشته باشد.

بعد از پیروزی استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان، اما به جای آنکه صحبت‌های حول محور برتری مقابل ذوبی‌ها باشد، اما همه اظهارات بازیکنان استقلال اختصاص داشت به ماجرای حذف از آسیا.  

بازیکنان استقلال که به شدت از اعلام رسمی این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناراحتند با انتقاد شدید از مدیریت علی فتح الله‌زاده بر این باورند که اگر استقلال از آسیا حذف و این خبر اعلام شود، آن‌ها دچار لطمه بزرگ روحی و روانی خواهند شد و هیچ بعید نیست در ادامه لیگ برتر نتایج بسیار ضعیفی رقم بخورد.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در راس همه استقلالی‌ها اعلام کرده بعد از اعلام خبر حذف استقلال از آسیا باید منتظر واکنش بازیکنان نسبت به این خبر بود و ممکن است نتایج تحت الشعاع قرار بگیرد. محمد حسین مرادمند، مدافع استقلال با انتقاد از عملکرد فتح الله‌زاده اعلام کرده که چرا مدیرعامل این باشگاه در چنین شرایطی مدیریت را پذیرفته است؟! سید حسین حسینی نیز به جو نا مناسب استقلال بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی اشاره و اعلام کرده بازیکنان روحیه مناسبی برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را ندارند و به خاطر هواداران راضی به حضور در بازی با ذوب آهن شده‌اند.

مهدی قایدی، مهاجم استقلال نیز که نقش پر رنگی در برتری تیمش داشت، به ماجرای پرداخت نشدن حقوق بازیکنان و اعضای کادر فنی پیش از شروع سال جدید اشاره و به شدت از وضعیت مدیریتی این باشگاه انتقاد کرده است.  

سجاد شهباززاده نیز به تغییراتی که در میانه‌های فصل در استقلال به وجود آمد اشاره کرده است. او حتی از این جمله که یک شبه مدیریت را عوض کردند، اشاره کرده است. اشاره او به حضور علی فتح الله‌زاده و مشاوران پرتعدادش است.  

آرش رضاوند، دیگر بازیکنی است که از حذف از آسیا دلخور است. او گفته که با این وضعیت چه طور لیگ را ادامه بدهیم. چرا باید در چنین شرایطی وارد مسابقات شویم؟!

زبیرنیک نفس هم با عجز و ناتوانی اعلام کرده ما باید در این وضعیت یقه چه کسی را بگیریم و چگونه از این بحران عبور کنیم؟!

دایره اعتراض‌ها بدون شک با اعلام رسمی خبر حذف استقلال از آسیا گسترش خواهد یافت و شکی نیست که اگر چنین خبری رسما اعلام شود، ادامه فعالیت برای فتح الله‌زاده و همکارانش دشوار خواهد شد و استقلال به سمت بحران بیشتر حرکت خواهد کرد.

تنها نقطه امید این است که با درخواست باشگاه استقلال برای داشتن وقت بیشتر برای پرداخت بدهی استراماچونی موافقت شود که هنوز تکلیف این موضوع روشن نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->