پایانه مسافربری، مقصد دوم تعزیرات

  • کد خبر: ۱۵۹۵
  • ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹
پایانه مسافربری، مقصد دوم تعزیرات
بازدید سرزده از واحدهای صنفی پایانه مسافربری به تشکیل چند پرونده تخلف منجر شد

سهیل دیبا - چندی پیش حمیدرضا کریم، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از فعالیت گشت ویژه تعزیرات در ایام دهه کرامت خبر داد. گشتی که با حضور در مکان های تردد زائران، تخلفات صنوف را بررسی و با متخلفان احتمالی برخورد می کند. در همین راستا چندروز پیش تیم گشت سیار تعزیرات حکومتی خـراسان رضـوی با هدایـت قاضی‌جلیلی، طرحی را در بوستان کوهسنگی اجرا کردند که منجر به پلمب یک پیتزافروشی شد.روز‌گذشته نیز تیم گشت تعزیرات با حضور در پایانه مسافربری مشهد، بازدید سرزده ای از غرفه های مستقر در این پایانه انجام داد.

در ابتدای بازدید، قاضی جلیلی، رئیس گشت سیار‌تعزیرات حکومتی خراسان  رضوی، به یک سوپرمارکت بزرگ مراجعه کرد و با حجم گسترده ای از تخلفات اعم از گران فروشی، فروش محصولات غیربهداشتی، کشف انبوهی از کالاهای تاریخ مصرف گذشته و... روبه رو شد.بررسی های مقام قضایی نشان دهنده آن بود که مدت زیادی از بازرسی نمایندگان بهداشت از این واحد متخلف می گذرد، چرا که وجود تخلفات گسترده بهداشتی، حتی بدون بازرسی های فنی نیز مشهود بود.با اعلام موضوع و حضور دیرهنگام کارشناسان بهداشتی در محل تمام محصولات تاریخ مصرف گذشته و غیربهداشتی جمع آوری شد. برای متصدی این فروشگاه نیز پرونده تعزیراتی تشکیل شد.


ساندویچ های گران
یکی دیگر از غرفه ها که مورد بازدید قرار گرفت، یک واحد اغذیه فروشی بود. مکانی که باید محلی برای آرامش مسافران خسته از سفر باشد. اما گران فروشی محرز و درج نکردن قیمت ها در کنار مشکلات بهداشتی، قطعا خستگی مسافران را دو چندان می کرد. برای این واحد صنفی نیز پرونده تخلف تعزیراتی تشکیل شد.


گران فروشی در اندازه کوچک
مکان بعدی نیز یک سوپرمارکت بود اما بر خلاف واحد قبلی، این سوپرمارکت بسیار کوچک و نقلی بود. طی بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این واحد کوچک صنفی با گران فروشی اداره می شود که برای متصدی آن نیز پرونده تخلف تشکیل شد.


بررسی ها ادامه دارد
قاضی جلیلی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با اشاره به اینکه، گشت ویژه تعزیرات تا پایان دهه کرامت همچنان فعال است، اعلام کرد: تمام مکان هایی که زائران در آنجا رفت و آمد دارند، به ویژه در اطراف حرم مطهر، جزو این طرح می باشد و از این اماکن در همین روزها بازدید خواهد شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->