نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

سرمربی شهرخودرو: برای پیروزی و صعود به قطر آمده‌ایم

  • کد خبر: ۱۶۱۴۳
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
سرمربی شهرخودرو: برای پیروزی و صعود به قطر آمده‌ایم
مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: امیدوارم تاخیر در پرواز ما از کویت به قطر تاثیری در بازی با السیلیه نداشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی سر آسیابی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو با السیلیه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای پیروزی به دوحه آمده ایم تا بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم. به بازیکنانم اطمینان دارم.


وی درباره تاخیر در سفر شهرخودرو به دوحه تاکید کرد: مسئله از زمانی شروع شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به بازی ما با تیم الرفاع بحرین در امارات داد و اجازه نداد در زمین خودمان بازی کنیم برای همین زمان کافی برای اتمام کارهایمان نداریم.


سرآسیابی ادامه داد: ما برای سفر به قطر به کویت رفتیم ولی در پروازمان تاخیر ایجاد شد. برای همین دیر رسیدیم و امیدوارم این مسئله تاثیری در بازی با السیلیه نداشته باشد.

سرمربی شهرخودرو همچنین از هواداران ایرانی خواست که تیمش را در بازی امروز حمایت کنند.


تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت ۱۸:۴۰ امروز سه شنبه در دوحه قطر میهمان تیم السیلیه است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->