تعریض پل دهرود؛ اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مدیریت شهری مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود
سرخط خبرها

قول شهردار مشهد به مردم: پروژ‌ه‌های باکیفیت را در حداقل زمان اجرا می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۶۴۹۳۶
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
قول شهردار مشهد به مردم: پروژ‌ه‌های باکیفیت را در حداقل زمان اجرا می‌کنیم
شهردار مشهد گفت: رأی شورای اسلامی شهر مشهد یک طلیعه‌ای را ایجاد کرد که مدیریت شهر به یک نفر که از بدنه شهرداری مشهد است، سپرده شود.  

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندر، شهردار مشهد، در مراسم معارفه خود که امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در تالار شهر مشهد با حضور مسئولان و مدیران کشوری و استانی برگزار شد، اظهار کرد: مراسم تودیع و معارفه یک مراسم عرف است و من به این مراسم از یک دید دیگر نگاه می‌کنم، چراکه در آستانه دهه کرامت  قرار داریم و این مراسم را یک جشن شکرگذاری برای پرسنل شهرداری می‌دانم که برای اولین‌بار به بدنه شهرداری اعتماد شد.

وی با بیان اینکه رأی شورای شهر یک طلیعه‌ای را ایجاد کرد که مدیریت شهر به یک نفر از بدنه شهرداری مشهد سپرده شود، افزود: وظیفه ما بسیار سنگین شد. با اعتماد به بدنه شهرداری به تک‌تک کارمندان شهرداری به‌عنوان شهردار نگاه می‌کنیم. تمام اتفاقات با انجام کار تیمی صورت خواهد گرفت. باید پوشش‌دهنده ضعف‌های یکدیگر باشیم. انسجام و هم‌گرایی درونی پنجاه درصد کار را پیش خواهد برد. پرسنل خدوم و توانمند و آگاه در این راه مدیریت صادقانه و جهادی را ارائه خواهند داد. ثمره این اعتماد نیکو خواهد بود. امیدوارم بعد‌ از این دوره لبخند رضایت را بر لبان مردم ببینیم. 

شهردار مشهد ادامه داد: قاطعانه از مدیران و همکارانمان دفاع خواهیم کرد. طی یک ماه گذشته فراخوانی اعلام شد و بیش از ۵۰۰ پیشنهاد و طرح از همکاران شهرداری به دست ما رسید. 

قلندر با بیان اینکه تغییرات مدیران از بدنه و درون شهرداری خواهد بود، گفت: نیرو‌های خدوم شهرداری با حداقل حقوق و دستمزد مشغول به کار هستند. همچنین به‌دلیل برخی خطا‌های گذشته با تورم موجود، تغییری در حقوق پرسنل در سال جاری ایجاد نخواهد شد. 

شهردار مشهد در ادامه با اشاره به اینکه برای اینکه قرارداد پرسنل شهرداری به خدماتی دولتی تغییر پیدا کند، مذاکراتی با مدیران داشته‌ایم، افزود: از ماه جاری افزایش حقوق را در فیش حقوقی کارکنان شهرداری خواهیم داشت. 

قلندر تصریح کرد: به مردم وعده خواهیم داد در این دوره فارغ از هرگونه حواشی و مسائل سیاسی فقط کار خواهیم کرد. پروژ‌ه‌های باکیفیت را در حداقل زمان که مورد نیاز مردم است، اجرا خواهیم کرد. 

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه شهر به‌صورت ویژه نیز وارد خواهیم شد چراکه هر خدمتی در شهر مربوط به همه مردم است. پروژ‌ه‌های بزرگی در شهر مشهد اجرا خواهیم کرد و در گذر شمالی و پهنه شمالی نیز پروژه‌هایی اجرا می‌شود. 

حفاری همه خطوط قطارشهری تا پایان این دوره تمام خواهد شد

شهردار مشهد در ادامه خواستار پررنگ‌ترشدن اعتماد مردم در حوزه‌های شهری شد و گفت: مردم همچون گذشته ما را یاری کنند. اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام نیز جزو اولویت‌هاست. خط سه قطارشهری نیز در اولویت است و حفاری همه خطوط تا پایان این دوره تمام خواهد شد. 

قلندر ادامه داد: دسترسی‌های مختلفی را به حاشیه شهر ایجاد می‌کنیم. تقاطع‌های غیرهمسطح و سطح سوم تقاطع میدان فهمیده نیز کلنگ‌زنی خواهد شد. در حوزه پسماند نیز هزینه چرخشی خواهیم داشت و در این دوره به درآمد خواهد رسید. در حوزه آب مشکلات زیادی داریم  که در همین خصوص اقتصاد آب را راه‌اندازی‌ خواهیم کرد. 

وی خاطرنشان کرد: مسلما در حوزه سرمایه‌گذاری از شعار‌های عامه‌پسند پرهیز می‌کنیم. نقش ما در حوزه سرمایه‌گذاری رقابت با سرمایه‌گذار نیست، بلکه با رفاقت و‌ حمایت است. نگاه ما به سرمایه‌گذار ویژه است و با بخش خصوصی وارد رقابت نخواهیم شد.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: وقت خدمت است. زبان گویای ما به مردم باشید. گوش شنوای مردم و انتقال آن به ما باشید و به‌صورت صادقانه‌ انتقادها و پیشنهادهای خود را به ما منتقل کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->