ویدیو درگیری عجیب در مسابقات جام رمضان فدراسیون جودو! آیا نحوه واگذاری غیر عادلانه است؟ | اعتراض استقلال برای چیست؟ آندو: جوان‌های تیم ملی منتظر فرصت باشند جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پروپجیچ روزنه بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا!

  • کد خبر: ۱۶۵۴۳۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
  • ۸
پروپجیچ روزنه بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا!
سال ۲۰۱۸ نیز باشگاه استقلال بدهی پروپجیچ را دیرتر از زمان اعلام شده پرداخت کرد، اما رایزنی‌ها این باشگاه را به لیگ قهرمانان آسیا بازگرداند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال درحالی مورد تایید قرار نگرفته که کمیته بدوی تاخیر در پرداخت بدهی استراماچونی را دلیل اصلی این تصمیم می‌داند. شاید اگر باشگاه استقلال به موقع بدهی سرمربی سابق ایتالیایی خود را پرداخت می‌کرد، جای هیچ بهانه‌ای باقی نمی‌ماند، اما تعلل در پرداخت این بدهی کار را به نقطه‌ای رساند که کمیته بدوی در نهایت حکم به حذف استقلال داد.

این کمیته متشکل از ۵ عضو ایرانی زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا فعالیت می‌کند و چنانچه نسبت به مدارک ارسالی باشگاه‌ها اغماضی انجام دهند، با واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شده و حتی ممکن است فوتبال ایران به کلی تعلیق شود.  

به همین دلیل کمیته بدوی در مقابل باشگاه‌ها دست بالا می‌گیرد تا احیانا موجب تعلیق فوتبال ایران نشود.  

این حساسیت در ماه‌های اخیر بیشتر هم شده و با حضور فردی کره‌ای بر مسند تصمیم گیری و ارزیابی نتایج اعلام شده از سوی کمیته‌های بدوی کشورها، سخت گیری‌ها به نقطه اوج رسیده است.  

یکی از اعضای کمیته بدوی فدراسیون فوتبال می‌گفت در گذشته فردی هندی این مسئولیت را به عهده داشت که بسیار منعطف بود، اما فرد کره‌ای این طور نیست و رابطه دوستانه‌ای با فوتبال ایران ندارد و منتظر کوچکترین اشتباه است تا حکمی علیه فوتبال ایران صادر کند.

در واقع حذف استقلال و تایید نشدن مدارک این باشگاه حاصل سخت گیری‌های کمیته بدوی و نگرانی از تعلیق فوتبال ایران است، اما با وجود اینکه نام استقلال حذف شده، اما روزنه‌های امید وجود دارد و اگر مسئولان باشگاه استقلال به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا مراجعه کنند و به موازات آن نیز مهدی تاج که در کنفدراسیون فوتبال آسیا سمت مهمی در اختیار دارد، برای بازگشت این باشگاه رایزنی کند، حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد دور از ذهن نخواهد بود.  

اینجا باید برای کمک به باشگاه استقلال به موضوع پرداخت بدهی دیرهنگام پروپجیچ در سال ۲۰۱۸ اشاره داشت. در آن زمان نیز به دلیل تحریم‌ها بدهی به پروپجیچ دیر پرداخت شد، اما با رایزنی‌های انجام شده استقلال به لیگ قهرمانان آسیا بازگشت و نتایج قابل قبولی هم به دست آورد.

حالا نیز باید امیدوار بود که مذاکرات انجام شده در آینده و رایزنی‌های رئیس فدراسیون فوتبال و طرح دلایلی همچون تحریم‌های ظالمه بتواند منجر به بازگشت استقلال شود. آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض استقلال را خواهد پذیرفت؟

این سوالی است که پاسخ دادن به آن به بعد از رای کمیته استیناف موکول خواهد شد به این دلیل که استقلال بعد از حذف ابتدا به کمیته استنیاف شکایت کرده و بعد از آن باید از مراجع بالاتر پیگیری‌های خود را ادامه دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۲
5
1
ششتقلالی ها بابا حمید دارند
پویا
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
1
2
اول اینکه یک کشورخوب رو باید از فوتبالش شناخت،وکل مجموعه ورزشی اش.. واینکه جای سوال وتآسف که دوتیم پرترفدار استقلال وپرسپولیس، دوتیم پایتختی،مجوزحرفه ای شون نگرفتن،رئیس فیفاوفدراسیون عمده کارش همینه نه چیز دیگه ای! ودرآخر چرا فقط به ضرراستقلال شد!؟
حامد سرخ
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
9
3
دوستان پرسپولیسی تا میتونین برای ای اف سی ایمیل بزنین تا کیسه نتونه قانون رو دور بزنه دقیقا کاری که کیسه کشا میکردن اگر ایمیل زیاد بشه حساسیت ای اف سی بیشتر میشه و حذف کیسه قطعیه قطعی میشه به امید موفقیت پرسپولیس در اسیا و نیومدن تیمهایی که درجه سه هستن اخه کیسه فقط با اومدنش سهمیه ایرانو هدر میدر و نتایج ضعیفش باعث کم شدن سهمیه میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
با سلام
این چه حرفی هس... اینکه عده ای هوادارنما در اون زمان این کار رو کردن دلیل بر تکرار اشتباه نمیشه... وقتی از مسابقات درون کشور خارج میشیم بحث ملی میاد وسط و تیم استقلال نشون داده در زمین تیم خوب و قابل احترامی هس و چه بسا بتونه نماینده خوبی واسه ایران عزیزمون باشه... هواداران واقعی پرسپولیس همیشه به رقابت سالم و درون زمین و رفاقت بیرون زمین ایمان دارند همانند هواداران واقعی تیم استقلال... پس لطفا دیگران رو به این کار نادرست تشویق نکن برادر... باید فرقی بین ماها و هوادارنماهای رقیب باشه...
با آرزوی برد در دربی 101
پرسپولیس همیشه قهرمان♥️♥️♥️♥️♥️♥️
لنگی عبده بولینگی با طرفدارای بچه سالش
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
آخه لنگی چرا باید واسه شما لنگیات پول باشه ولی واسه تاج پول نیست؟!!!
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
6
7
فدراسیون پرسپولیسی
p
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
همینقدر حقیر و از جنس تیم تون.. خداروشکر شکر ک طرفدار لنگ هستن آدمایی از جنس شما
پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵
ای کاش کامنتتو نمیخوندم اعصابم ریخت بهم مگه مکتب پرسپولیس مکتب ایمیل و کامنت زیر پستای afc هست اون مکتب استقلاله که همچین کاری میکنه
❤️❤️❤️پرسپولیس کبیر ❤️❤️❤️
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->