سید حسن نصرالله: پایان جنگ با دشمن، یک توهم است | تشکر از ایران و سوریه برای حمایت از مقاومت

  • کد خبر: ۱۶۶۰۲۷
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳
سید حسن نصرالله: پایان جنگ با دشمن، یک توهم است | تشکر از ایران و سوریه برای حمایت از مقاومت
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با بیان اینکه باید به همه نسل‌ها و مردم لبنان یادآوری کرد که پیروزی که به دست آمد مجانی نبود، بلکه نتیجه سال ها فداکاری بود، گفت: از ایران و سوریه که از مقاومت حمایت کردند و هنوز هم حمایت می‌کنند و از همه رهبران جهادی تشکر می‌کنم.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیرکل حزب الله لبنان پنجشنبه شب به مناسبت سالروز آزادسازی لبنان موسوم به «عید مقاومت و آزادسازی» در سخنانی گفت که عید مقاومت یادآور پیروزی بزرگی است که لبنان به دست آورد.

سید حسن نصرالله افزود: از ارتش لبنان، نیرو‌های امنیتی و گروه‌های فلسطینی و همه نیرو‌های سیاسی و همه کسانی که از مقاومت ما حمایت کردند به مناسبت این روز تشکر می‌کنم.

دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: از ایران و سوریه که از مقاومت حمایت کردند و هنوز هم حمایت می‌کنند و از همه رهبران جهادی تشکر می‌کنم.

وی همچنین گفت: هرکس گمان کند که جنگ با دشمن ما به پایان رسیده، در توهم است و بخشی از سرزمین ما همچنان در اشغال است.

نصرالله افزود: احیا و بزرگداشت این مناسبت ضروری است؛ زیرا این تجربه بزرگی است که باید نسل‌های ما را با آن و فداکاری‌هایی که انجام شده است، آشنا کرد.

دبیرکل حزب الله اضافه کرد: باید به همه نسل‌ها و مردم لبنان یادآوری کرد که پیروزی که به دست آمد مجانی نبود، بلکه نتیجه سال‌ها فداکاری بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->