سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله
سرخط خبرها

وزیر کشور: ۲۴ ساعته‌کردن مرز خسروی را پیگیری می‌کنیم| توافق با عراق برای تقویت زیرساخت‌ها در مرز منذریه

  • کد خبر: ۱۶۶۰۳۳
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
وزیر کشور: ۲۴ ساعته‌کردن مرز خسروی را پیگیری می‌کنیم| توافق با عراق برای تقویت زیرساخت‌ها در مرز منذریه
وزیر کشور از پیگیری ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی به عنوان یک اولویت نام برد و گفت: برقراری امکان تردد ۲۴ ساعته نیازمند موافقت طرف عراقی برای تامین امنیت لازم است و در حال انجام مذاکره برای دستیابی به توافقات نهایی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی در حاشیه بازدید پایانه بین المللی خسروی عنوان کرد: خسروی یک مرز خوب است که از امکانات و زیرساخت‌های مناسبی برای عبور زوار حسینی برخوردار است. سال گذشته این مرز بازگشایی شد و حجم قابل توجهی از زوار از این مرز عبور کردند و امسال هم زوار عزیز می‌توانند خسروی را برای عبور انتخاب کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: خوشبختانه با مدیریت استاندار کرمانشاه و کمک دستگاه‌های مختلف، برنامه‌ها، هماهنگی‌ها و اقدامات خوبی در حال انجام است. افزایش زیرساخت‌های اقامتی، بهداشتی-درمانی، تسهیل تردد و سایبان‌ها و دیگر نیاز‌های مرز از جمله اقدامات در حال انجام است.

وحیدی فراهم کردن امکان افزایش تردد زوار از مرز خسروی را از جمله برنامه‌های مهم معرفی کرد و گفت: خوشبختانه طرف عراقی در زمینه توسعه زیرساخت‌ها برای افزایش تردد زوار اعلام آمادگی کرده است و در مقایسه با سال گذشته شرایط بهتری در مرز خسروی فراهم خواهد شد.

وزیر کشور همچنین عنوان کرد: سال گذشته در برخی روز‌ها بیش از سی هزار نفر از این مرز گذر کردند و با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته امیدواریم در سال جاری این تعداد به صد هزار نفر و حتی بیشتر هم برسد.

وحیدی پیرامون ۲۴ ساعته شدن مرز خسروی گفت: ما خواهان فراهم شدن این امکان هستیم البته این موضوع نیازمند موافقت نهایی طرف عراقی برای فراهم شدن امنیت برای تردد زوار است و مذاکرات در این زمینه ادامه دارد.

وزیر کشور در مورد توافقات صورت گرفته با طرف عراقی در مورد تقویت زیرساخت‌ها در مرز منذریه گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، توسعه دروازه‌های ورودی مرز، ایجاد سایبان‌ها و تسطیح فضا‌های مورد نیاز در مرز منذریه در دستور کار است و مانند سال گذشته مواکب ما در این مرز مستقر خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->